اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اهدای 9 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند توسط بسیجیان بوئین‌میاندشت

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بویین‌میاندشت گفت: به مناسبت هفته بسیج 9 سری جهیزیه از سوی این نهاد انقلابی تهیه و میان زوج‌های نیازمند این شهرستان توزیع شد.

اهدای 9 سری جهیزیه به زوج‌های نیازمند توسط بسیجیان بوئین‌میاندشت

خبرگزاری فارس ـ لشکر سلیمانی‌ها؛ ویژه‌نامه هفته بزرگداشت بسیج: احمد قاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوئین میاندشت با بیان اینکه امسال شعار هفته بسیج، «بسیج پیشرو در خدمت و امید آفرین» است، اظهار کرد: شجره طیبه بسیج به منظور استمرار حرکت صحیح انقلاب و در امان ماندن از توطئه دشمنان به فرمان امام تأسیس شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین‌میاندشت گفت: از آنجایی پیشگیری از انوع بیماری‌ها یکی از مأموریت‌های بسیج است در راستای مقابله با ویروس کرونا قرارگاه کمک مومنامه و مواسات در هفته بسیج قرارگاه سردار سلیمانی با عنوان حافظان سلامت محله محور تشکیل شد.

قاسمی افزود: با اجرای این طرح سپاه و بسیج با محوریت ائمه جماعات و بسیجیان پایگاه‌ها به کمک به کادر درمانی و بهداشت و درمان در جهت فرهنگ سازی مردم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توزیع اقلام بهداشتی اقدام می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: دیدار از خانواده معظم شهدا (درب منازل)، تجلیل از مدافعان سلامت، افتتاح دو باب پروژه محرومیت زدایی، اجرای دومین مرحله طرح مهر کریمانه، آغاز طرح هر پایگاه یک خدمت، عطرافشانی  قبور مطهر شهدا از برنامه‌های شاخص هفته بسیج در شهرستان بوئین میاندشت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بویین‌میاندشت با اشاره به اجرای دومین مرحله طرح مهر کریمانه در قالب توزیع جهیزه میان نوعروسان بی‌بضاعت، گفت: به مناسبت هفته بسیج  ۹ سری جهیزیه به ارزش هر سری ۳۰ میلیون تومان از سوی این نهاد انقلابی تهیه و میان زوج‌های نیازمند توزیع شد.

قاسمی افزود: زوج‌های نیازمند شهرستان بوئین میاندشت از سوی معاونت اجتماعی ناحیه بسیج شهرستان شناسایی شده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بوئین‌میاندشت تصریح کرد:  این اقدام با هدف ترویج ازدواج آسان و حمایت از کالای ایرانی است و تمام کالاهای تهیه شده در این طرح که شامل یخچال، لباس‌شویی و جاروبرقی، گاز و تلویزیون و سایر ملزومان خانگی کالای ایرانی و تولید ملی است.

وی خاطرنشان کرد: امسال تاکنون دو هزار بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان با کمک خیرین تهیه و میان نیازمندان شهرستان بوئین میاندشت توزیع شده است.

انتهای پیام/۶۳۰۷۱/ج۱۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول