اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

اصل «مدارا» در مدیریت جامع تجمع‌ها و ترددها لحاظ شود

استاندار قم از همه مسؤولان استان خواست تا در اجرای طرح جامع مدیریت تجمع ها و ترددها به اصل «مدارا» توجه جدی داشته باشند.

اصل «مدارا» در مدیریت جامع تجمع‌ها و ترددها لحاظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بهرام سرمست امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با بیان اینکه هیچ مراسم و تجمعی در مدت دو هفته جاری برگزار نخواهد شد اظهار کرد: اجرای طرح محله محور سردار شهید سلیمانی (ره) با همکاری بسیج استان محدود به این دو هفته نخواهد بود و پس از آن نیز ادامه خواهد یافت.

وی افزود: این طرح باید با جدّیت لازم و با محوریت ارکانی مانند فرمانداری، دانشگاه علوم پزشکی، نیروی مقاومت بسیج، شهرداری، هلال احمر و دیگر نهادهای دخیل در استان پیگیری و دنبال شود.

استاندار قم همچنین به تردّد موجود در استان و بویژه شهر قم اشاره کرد و گفت: بخشی از این ترددها مربوط به مراکز آموزشی مانند حوزه های علمیه و حضور طلاب از مناطق مختلف کشور در قم و بخش دیگر هم مربوط به زائران حضرت معصومه (س) است و از این رو همه مدیران استان باید نسبت به «مدیریت» این تردّدها و همچنین رعایت اصل «مدارا» توجه جدی داشته باشند.

وی همچنین درباره فعالیت های کارگاهی سوهان پزی های قم خاطر نشان کرد: این واحدهای کارگاهی باید به عنوان واحدهای تولیدی به فعالیت خود ادامه دهند و نباید برخورد فروشگاهی با آنان شود.

سرمست در عین حال نسبت به توجیه ائمه جماعات و تولیت های بقاع متبرکه استان توجه داد و بیان کرد: همه باید بدانند که شرایط این هفته و هفته آینده نسبت به هفته های قبل متفاوت است و ضروری است که محدودیت های در نظر گرفته شده با رعایت همه مردم و نظارت همه مسؤولان اجرایی شود.

وی در ادامه بر هماهنگی بیشتر دستگاه های اجرایی استان در شرایط فعلی تأکید کرد و انسجام بیشتر گزارش های کرونایی را خواستار شد.

استاندار قم اضافه کرد: البته ممکن است نظرات مختلفی درباره نوع و شیوه إعمال محدودیت های کرونایی وجود داشته باشد که می توان این نظرات را در استان جمع بندی و برای تصمیم سازی ملی ارسال کرد.

سرمست معاونان خود را نیز موظف کرد تا به صورت میدانی و در صحنه عمل، بازدیدهای لازم را از مراکز زیرمجموعه خود داشته باشند تا مدیریت شرایط کرونایی با دقت و انسجام بیشتری صورت گیرد.

نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم با حضور فیزیکی حدود 20 نفر از اعضای این ستاد در سالن جلسات استانداری برگزار شد و سایر اعضا نیز به صورت ویدئوکنفرانسی این نشست را دنبال کردند.

انتهای پیام/2258*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول