اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

همراهی همسایگان مستاجر زنجانی را به خانه بازگرداند

با وساطت و همراهی همسایگان مستاجر زنجانی که به دلیل اخطار صاحبخانه وسایل خود را در یکی از فضاهای سبز چیده و در آنجا چادر زده به خانه بازگشت.

همراهی همسایگان مستاجر زنجانی را به خانه بازگرداند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، طی روزهای گذشته ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که در آن فردی وسایل و اثاثیه منزل خود را در شرایط بارانی در یکی از فضاهای سبز زنجان بر روی زمین چیده بود.

به دنبال انتشار این فیلم تلاش برای گفت‌وگو با این شهروند زنجانی انجام و وی حاضر به مصاحبه و بازگو کردن جریان این اقدام و علت کار خود شد.

رضای مولایی که یکی از رانندگان تاکسی در زنجان است، با بازگویی علت ماجرا اظهار کرد: از سوی مسکن و شهرسازی پیامکی مبنی بر تکمیل پرونده و واریز حدود 40 میلیون برای مسکن اقدام ملی دریافت کردم و با کمک یکی از دوستان موفق شدم با دریافت وام این مبلغ را برای واریز آماده کنم.

وی افزود: تلاش من و خانواده‌ام برای تکمیل پرونده موجب شد تا نتوانیم کرایه خانه خود را در موعد مقرر آن هم بعد از سه سال خوش حسابی پرداخت کنیم و همین امر بهانه‌ای شد تا صاحب خانه به من و خانواده برای تخلیه خانه اولتیماتوم بدهد.

وی با بیان اینکه همه همسایگان و خود صاحبخانه مرا می‌شناسند و من بیش از 10 سال است که در این منطقه زندگی می‌کنم و به هیچ وجه در پرداخت کرایه تعللی نداشتم، تصریح کرد: متاسفانه برای اینکه بتوانیم تعهد خود را برای تکیمل پروند مسکن اقدام ملی انجام دهیم حدود دو ماه با مشکل مواجه شدیم.

مولایی با حق دادن به صاحبخانه و اینکه حق وی است که کرایه خود را دریافت کند، گفت: من از صاحبخانه خواستم چند روزی به من فرصت دهد که وی اظهار داشت به دلیل اینکه پسرم از تهران به خانه برگشته است باید شما خانه را تخلیه کنید.

وی با بیان اینکه پس از آنکه صحبت‌ها و تماس‌ها با صاحبخانه نتیجه نداد، مجبور شدم که وسایل و لوازم خود را از خانه وی خارج کنم، تصریح کرد: فیلم گرفته شده و منتشر توسط یکی از همکاران صورت گرفته است که من به ایشان از این اقدام هم شاکی شدم ولی دیگر نمی‌شد، کاری کرد.

وی با بیان اینکه پس از این اتفاق با وساطت همسایگان و لطف صاحبخانه لوازم را به خانه برگرداندم، تصریح کرد: همه تلاشم این است که به زودی یک واحد پیدا و وسایل را از منزل وی خارج کنم.

وی با بیان اینکه زمان چادر زدن من در فضای سبز کمتر از 24 بود، تصریح کرد: در این شرایط کرونایی ای کاش قوانین درستی گذشاته شود تا لااقل به مسجران زمان لازم در شرایطی همه جا تعطیل است داده شود.

وی با بیان اینکه تعطیلی‌ها نیز بر مشکلات افزوده است، ادامه داد: باید در این شرایط بیشتر همدیگر را درک کنیم.

انتهای پیام/2308/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول