اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

آمادگی اداره ارشاد برای تولید آثار هنری در حوزه بسیج

مدیرکل ارشاد و فرهنگ اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: ارشاد با افتخار بستر تولید محتوا برای تولید آثار ارزشی در حوزه بسیج را در خدمت هنرمندان می‌گذارد.

آمادگی اداره ارشاد برای تولید آثار هنری در حوزه بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، ابراهیم شریفی در آیین اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در بخش فیلمسازان بسیجی چهارمحال و بختیاری که ظهر امروز برگزار شد، با بیان اینکه رسالتی که بر جامعه فرهنگ و هنر در کشوری مثل ایران که پایگاه عمده مقاومت را دارد بر همه شما واضح و روشن است گفت: هرچه داریم از بسیج است و هرچه از بسیج بگویم کم گفته‌ایم زیرا که در همه اتفاقات بی‌ریا و خالصانه همواره مددکار جامعه بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: جشنواره فیلم مقاومت بعد از ۱۶ دوره برگزاری به یک بلوغ ارزشمند هنری و معنوی رسیده که بسیار مهم است و می‌تواند به عنوان جشنواره مرجع  در عرصه‌های مختلف فرهنگی و هنری تاثیرگذار باشد و این کار تنها با فرهنگ سازی ادارات مرتبط فراهم می‌شود.

شریفی اظهار کرد: بستر فضای مجازی آماده دریافت تولید محتوا است که این جشنواره می‌تواند مرجع تولیدات محتوایی باشد که کمک معنوی در این بخش تولید محتوا می‌باشد زیرا که در مقابله با خرده فرهنگ‌ها جای این آثار استانی خالی است.

شریفی در پایان گفت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با افتخار بستر تولید محتوا را در خدمت هنرمندان می‌گذارد و شما هنرمندان می‌توانید در حوزه بسیج و فضای مجازی طی دوره‌های کوتاه مدت و بلند مدت  محتواهای ارزشمندی را تولید کنید.

مجتبی بیگی در ادامه این نشست ضمن تبریک به مناسبت سالروز تشکیل بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره دو هزار شهید بسیجی در کشور گفت: ۱۶ دوره از برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت می‌گذرد و  نادیده شدن کار هنرمندان استانی یکی از نقاط ضعف این جشنواره بود که با تدابیر مسئولان در این دوره بخش فیلمسازان استانی به منظور ارتقاء کمی و کیفی بیشتر اضافه شد.

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری، بیان کرد: هیئت داوران با دقت و نظر هر چه تمام‌تر به بررسی آثار پرداخته و افراد منتخب را اعلام کردند که آثار برگزیده به مرحله بین‌المللی ارسال شدند.

وی اظهار کرد: اگر به تحولات پیرامون خود دقت کنیم متوجه می‌شویم که جبهه باطل و استکبار با تمام قدرت با ما مقابله می‌کنند اما طبق آنچه که تحلیلگران می گویند قدرت باطل قدرت رو به افول است و کسانی که در آینده باید درخشش دنیا را رقم بزنند ملت ستم است.

ابزار هنر راه مقابله با استکبار را هموار می‌کند

 وی در پایان گفت: اما وضعیت رو به افول جبهه باطل و وعده رستگاری جبهه حق دلیلی برای بیکار شدن بسیجیان نیست بلکه استفاده از ابزار فیلم و هنر می تواند این راه را هموارتر و هدف استکبار را با شکست مواجه کنند لذا مسئولان و هنرمندان دست به دست هم دهند تا در این هدف بهتر بدرخشد.

انتهای پیام/3339/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول