اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سیل مهربانی بسیجیان حسینیه ایران با توزیع 10 هزار بسته معیشتی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر با اشاره به آغاز چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان،بیان کرد:به همت خیرین بزرگوار،اصناف،قرارگاه حافظان سلامت و مجتمع امیرالمؤمنین سپاه پاسداران، تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان تهیه شد و در بین نیازمندانی که شناسایی شده‌اند توزیع خواهد شد.

سیل مهربانی بسیجیان حسینیه ایران با توزیع 10 هزار بسته معیشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از خمینی‌شهر،  حجت‌الاسلام سیدمحمد موسوی صبح امروز در مراسم توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی توسط بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شه اظهار داشت: هفته بسیج یاد آور رشادت‌های بسیجیان است؛ بسیجی یک نیروی با بصیرت است که  همیشه اقدام به موقع انجام می‌دهد.

امام‌جمعه خمینی‌شهر به اشاره به تشکیل قرارگاه حافظان سلامت در این شهرستان،بیان کرد: در هر محله این قرارگاه با محوریت مسجد کار خود را آغاز کرده است و مجموعه‌ای از فعالان فرهنگی و معتمدان هر محل در راستای ریشه‌کن کردن ویروس کرونا  فعالیت خواهند کرد.

وی  با بیان این‌که شهرستان خمینی‌شهر در توزیع بسته‌های معیشتی بسیار  فعال بود، افزود: توزیع بسته‌های معیشتی و تولید اقلام بهداشتی با همکاری همه مردم و خیرین افتخار بزرگی برای این شهرستان است؛ ۲۸ جهیزیه  به نیت ۲۸ سال عمر حضرت فاطمه معصومه(س) در میان زوج‌های بی بضاعت و ۱۷ هزار بسته معیشتی به نیت ۱۷ روز حضور آن حضرت در  شهر قم  در میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

موسوی به  فعالیت بسیجیان این شهرستان در راستای محرومیت‌زدایی اشاره کرد و گفت: با همت جهادگران بسیج سازندگی، عملیات اجرایی تعمیر ۵۰ واحد مسکونی افراد بی بضاعت آغاز شد.

محمد کریمیان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر  نیز در این مراسم  با بیان این‌که در آستانه سالگرد شهادت  سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی هستیم،بیان کرد: حضور همه مردم و اقشار  در مراسم تشییع این شهید، عزت این بزرگ مرد را برای ما نمایان‌تر کرد.

وی با بیان این‌که نظام و انقلاب ما روز به روز در حال تکامل است، افزود: توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران؛ توطئه دشمنان را بیشتر خواهد کرد و تنها  راه مقابله با دشمن و دفع رویا‌های شان حضور   انقلابی مردم در دفاع از نظام و انقلاب است.

کریمیان با اشاره به فعالیت بسیجیان بدون چشم‌داشت به مال و جان،ادامه داد: انجام امور قضایی محرومان توسط وکلای بسیجی ، آموزش محرومان توسط بسیج، درمان افراد محروم  توسط بسیج جامعه پزشکی، تنها بخشی از  اقدامات بسیج در میان محرومان و  افراد بی‌بضاعت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمینی‌شهر  با اشاره به آغاز چهارمین مرحله رزمایش کمک مؤمنانه در این شهرستان،بیان کرد:به همت خیرین بزرگوار،اصناف،قرارگاه حافظان سلامت و مجتمع امیرالمؤمنین سپاه پاسداران، تعداد ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۳۰۰ هزار تومان  تهیه شد و در بین نیازمندانی که شناسایی شده‌اند توزیع خواهد شد.

وی همچنین ضمن تشکر از خیرین به عنوان رزمندگان جبهه اقتصادی و از کادر درمان به عنوان  رزمندگان عرصه سلامت، بیان کرد: در راستای کمک به زوج‌های بی‌بضاعت ۲۸ جهیزیه شامل ۲۱ کالای ایرانی در میان زوج‌های بی‌بضاعت شناسایی شده توزیع شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج۲۰/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول