اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

اجرای رزمایش بزرگ کمک مومنانه، همت جوانانه در زنجان

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه این اداره کل در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در دوران شیوع ویروس کرونا از پیشگامان و پیشتازان کشور بوده است، گفت: در رزمایش بزرگ کمک مومنانه، همت جوانانه، جوانان و ورزشکاران پای کار بودند و در این عرصه نیز افتخار آفریدند.

اجرای  رزمایش بزرگ کمک مومنانه، همت جوانانه در زنجان

علی خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از موضوعات مهمی که اداره کل ورزش و جوانان استان توجه ویژه به آن دارد، بحث پروژه‌های عمرانی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه در یکسال گذشته 19 مکان ورزشی با مساحت 23 هزار و 514 متر مربع به فضاهای ورزشی استان افزوده شده است، تصریح کرد: از این رقم 15 هزار و 506 متر مربع فضای سرپوشیده و 8 هزار و هشت متر مربع فضای روباز است.

وی تصریح کرد: ۴۹۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال برای اجرای این طرح‌ها هزینه شده است و با افتتاح این طرح‌ها ۱۰ هزار و ۹۸۶ متر مربع به فضای ورزشی سرپوشیده و ۶ هزار و ۹۰۴ متر مربع به فضای روباز ورزشی استان زنجان افزوده شد.

خلیلی ادامه داد: در کل و در یکسال گذشته 19 مکان ورزشی با مساحت 23 هزار و 514 متر مربع با اعتبار ۷۱۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به فضاهای ورزشی استان افزوده شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: این فضاهای ورزشی شامل سالن‌های سرپوشیده و چمن‌های مصنوعی، خانه جوانان و همچنین پنج استخر افتتاح شده است که سه استخر خصوصی و دو استخر دولتی ست.

وی با بیان اینکه این اداره کل در عمل به منویات رهبر معظم انقلاب در دوران شیوع ویروس کرونا از پیشگامان و پیشتازان کشور بوده است تصریح کرد: در رزمایش بزرگ کمک مومنانه، همت جوانانه، جوانان و ورزشکاران پای کار بودند و در این عرصه نیز افتخار آفریدند.

خلیلی با اشاره به اینکه حجم بالای کمک‌های اداره کل، ادارات شهرستانی، هیأت‌ها و سمن‌های ورزشی به اقشار آسیب‌پذیر در این دوران نشان از روحیه و منش پهلوانانه  آنها در یاری رسانی است، افزود: تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها همواره کارگشا بوده و موجب کسب تجربیات جدید و موفقیت‌ها و پیشرفت‌های مختلف شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه ورزش امروزه به یکی از شئون ضروری زندگی در راستای ایجاد و تقویت سلامت، شادابی و پویایی در جامعه  تبدیل شده است، تصریح کرد: در دوران کرونایی حاضر و با تعطیلی باشگاه‌ها و اماکن ورزشی نباید ورزش به صورت مطلق تعطیل شود، چرا که به موازات آن سلامت مردم به صورت جدی به خطر خواهد افتاد.

وی با تاکید بر پیگیری، بسترسازی و تدوین برنامه‌های این اداره کل برای انجام ورزش در خانه به صورت تمرینات ورزش همگانی و حتی قهرمانی تصریح کرد: یکی از تجربیات ارزشمند این دوران ورود جدی‌تر به فضای مجازی برای ارائه آموزش‌ها، تمرینات و مسابقات ورزشی است که امکان استفاده گسترده در جای جای استان را فراهم کرده است.

خلیلی با بیان اینکه فعالیت‌های اصناف و دستگاه‌های مختلف دولتی و خصوصی در این دوران تحت تاثیر قرار گرفته‌اند و اداره کل ورزش و جوانان نیز از این امر مستثنی نبوده است، تصریح کرد: در سال‌جاری غالب فعالیت‌ها در سطح مجازی صورت گرفته است و سعی کردیم با جذب مردم به این برنامه‌ها فعالیت‌های بدنی را افزایش دهیم.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول