اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

ادامه رزم عاشقی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شیراز

مرحله هفتم توزیع کمک‌های مومنانه و افتتاح دومین کارگاه تولید محصولات بیمارستانی به همت واحد خواهران بسیج مداحان استان و هیئت رزمندگان شیراز رقم خورد.

ادامه رزم عاشقی در حسینیه عاشقان ثارالله(ع) شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حرف از جهاد که به میان می‌آید، هیبتی مردانه و مستحکم و با اراده‌ای را تصور می‌کنیم که در میدان‌های نبرد حضور یافته و یا در عرصه‌های جهادی و فعالیت‌های عمرانی خانه و مسجد و پل و... می‌سازد یا در مرزها خدمت می‌کند.

 اما این روزها در جبهه مبارزه و پیشگیری از کرونا، شیر زنان خستگی‌ناپذیری هستند که پا به پای مردان و حتی جلوتر از بسیاری از آنان برنامه‌های مختلف جهادی را راه اندازی و مدیریت می‌نمایند.

سوسن غریبی، مسئول خواهران بسیج مداحان استان فارس، در گفتگو با خبرنگار فارس گفت: به لطف خدا و عنایت شهدا و با توسل به اهل بیت(علیهم السلام) ظهر امروز، مرحله دیگری از کمک‌های مومنانه با همت واحد خواهران سازمان بسیج مداحان استان و هیئت رزمندگان خواهران حسینیه عاشقان ثارالله(ع)، با حضور سرهنگ علی‌محمد‌محمدی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر و محمدعلی‌رضایی مسئول سازمان بسیج مداحان استان فارس، انجام شد.

غریبی افزود: در این مرحله از کمک‌های مومنانه تعداد ۳۰۰ بسته معیشتی و مقداری کفش و پوشاک در بین نیازمندان تقسیم شد.

مسئول گروه جهادی و هیات خواهران عاشقانه ثارالله(ع) شیراز، به افتتاح دومین کارگاه تولید ملزومات بیمارستانی شامل ماسک و گان اشاره کرد و گفت: پس از سخنرانی اخیر رهبری(مدظله‌العالی) و با توجه به شرایط کرونایی موجود، دومین کارگاه تولیدی ما نیز در مکان حسینیه عاشقان ثارالله(ع)، راه اندازی شد.

وی تصریح کرد: در این کارگاه که ۲۵ دستگاه چرخ خیاطی وجود دارد، تعداد ۲۵ نفر مشغول به کار شده‌اند و ماهیانه بین ۳۰ تا ۳۵ هزار عدد گان بیمارستانی تولید می‌شود.

لازم به ذکر است که در مراحل قبلی کمک‌های مومنانه حدود پنج هزار بسته معیشتی توزیع و تعداد زیادی ماسک و گان تهیه، تولید و توزیع شده است.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول