اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برف راه ۱۲۰ روستای سقز را مسدود کرد/ تردد در محورهای اصلی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

بارش سنگین برف در شهرستان سقز ضمن بستن موقتی راه‌های اصلی مواصلاتی، راه ۱۲۰ روستای شهرستان را مسدود کرد.

برف راه ۱۲۰ روستای سقز را مسدود کرد/ تردد در  محورهای اصلی با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، به دنبال بارش سنگین برف که از صبح دیروز در شهرستان سقز آغاز شده و در حال حاضر نیز ادامه دارد، جاده 70 درصد از روستاهای شهرستان سقز بسته شد و سه مسیر اصلی شهرستان سقز و نیز مسیر ترانزیتی شمالغرب به جنوب کشور که از این شهرستان عبور می‌کند نیز مسدود شد.

با تلاش عوامل راهداری شب گذشته مسیر سقز – بوکان و سقز به بانه تا ساعت 12 شب باز شد، مسیر سقز به مریوان کاملا بسته است و مسیر سقز به سنندج هم برای ساعاتی بسته شد و این مسیر با تلاش راهداران بازگشایی شد اما تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سقز هم گفت: در حال حاضر مسیرهای اصلی شهرستان سقز باز و تردد تنها با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

محمود روحانی‌زاده ادامه داد: بیشتر جاده‌های روستایی شهرستان هم که از عصر روز گذشته به علت بارش شدید برف بسته شده بودند، در حال بازگشایی هستند و در حال حاضر راه 120 روستای شهرستان بسته است.

هواشناسی سقز هم بارش برف را در این شهر ۴۳ سانتیمتر و آب حاصل از ذوب برف را نیز با توجه به فشردگی برف، ۵۶.۹ میلیمتر اعلام کرد.

شهرداری سقز هم با استفاده از تجهیزات خود دیشب اقدام به برفروبی و نمک‌پاشی خیابان‌های سطح شهر کرد و لی با توجه به بارش سنگین برف و غافلگیری رانندگان که موجب ترافیک سنگین در داخل شهر شد، عملیات برفروبی و نمک پاشی، با تاخیر و با کندی صورت گرفت.

انتهای پیام/2330/74/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول