اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

۱۰۴۳/ شهید علیرضا سورى: ملت ایران! شما سربازان امام زمان(عج) هستید

شهید علیرضا سورى در وصیت‌نامه خود آورده است: ای ملت شهیدپرور ایران! شما به نحوى سربازان امام زمان (عج) هستید و باید در راه خدا استوار و پابرجا بمانید;

۱۰۴۳/ شهید علیرضا سورى: ملت ایران! شما سربازان امام زمان(عج) هستید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها،‌ شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

تبرک لحظاتمان با شهید علیرضا سورى:

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و درود بى پایان به رهبر کبیر انقلاب اسلامى ایران، امام خمینى و با سلام و درود به ارواح پاک شهداى راه حق و قرآن و با سلام و درود به رزمندگان پرتوان اسلام که عاشقانه تا قله شهادت پیش راندند و عاقبت به آرزوى دیرینه خویش که عشق به خدا و عشق به حسین بود رسیدند همان انسان‌هایی که در راه سرخ شهادت گام برداشتند.

رسول اکرم مى‌فرماید کارهاى دنیایى خویش را چنان ترتیب بده که گوئى فردا خواهى مرد و همچنین مى فرماید کارهاى آخرت خویش را چنان ترتیب بده که گویى براى همیشه زنده خواهى بود.

پدر و مادرم از شهادت من ناراحت نشوید چون من و تمام این جوان‌هاى مبارز نزد شما امانتى بیش نیستیم و اگر خدا بخواهد و هر لحظه که لازم بداند این امانت را از شما خواهد گرفت پس چه بهتر که انسان در راه الله و راه حق و حقیقت و راه حسین (ع) شهید شود تا آنکه در بستر بیمارى جان سپارد.

به خدا قسم براى من دردناک است اگر در بستر جان بدهم من راه برادران و شهیدان را ادامه مى دهم و تا هر وقت که خدا بخواهد این راه را ادامه خواهم داد و هر وقت که پاک شدم و لیاقت پیدا کردم نزد خدا خواهم رفت.

خدایا تو شاهدى که من براى رضاى تو گام برمى‌دارم و براى رضاى تو این راه را مى‌روم و براى خاطر تو حاضرم جان بدهم.

خدایا تو آگاه و شاهدى که راه تمامى شهیدان را ادامه مى‌دهم خدایا تو شاهدى که من براى مقام و منزلت گام برنمى‌دارم و تو شاهدى که من به هل من ناصر ینصرنى مولایم حسین لبیک گفتم و راه او را ادامه دادم.

ای ملت شهید پرور ایران شما به نحوى سربازان امام زمان(عج) هستید و باید در راه خدا استوار و پابرجا بمانید همچنان که بوده و هستید. امام عزیز را تنها نگذارید چون همین امام بود که ما را از تاریکى به روشنایى هدایت کرد. پشتیبان امام و ولایت فقیه باشید

انتهای پیام/89001/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول