اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری، رمز بقا و ماندگاری جمهوری اسلامی ایران است

بسیج دانشجویی دانشگاه جامع هرمزگان طی بیانیه‌ای در خصوص ترور محسن فخری‌زاده، اعلام داشت: رمز بقا و ماندگاری جمهوری اسلامی ایران در مقابل طوفان‌های خطرناک دشمنان، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری است.

شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری، رمز بقا و ماندگاری جمهوری اسلامی ایران  است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بسیج دانشجویی دانشگاه جامع هرمزگان در خصوص ترور محسن فخری‌زاده از دانشمندان انرژی هسته بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

فَلا تَهِنوا وَتَدعوا إِلَی السَّلمِ وَأَنتُمُ الأَعلَونَ وَاللَّهُ مَعَکُم وَلَن یَتِرَکُم أَعمالَکُم پس هرگز سست نشوید و دشمنان را به صلح (ذلّت‌بار) دعوت نکنید در حالی که شما برترید، و خداوند با شماست و چیزی از (ثواب) اعمالتان را کم نمی‌کند.

محسن فخری‌زاده یکی از دانشمندان موثر و رده بالای حوزه تحقیقات علمی در کشور بوده است، او تنها دانشمند حوزه تحقیقات هسته‌ای و موشکی ایران بود که نتانیاهو در یک برنامه از او نام برده بود.

ترور دانشمندان موفق انقلاب اسلامی نشات گرفته از تفکر شیطانی استکبار جهانی است، دشمن در طول این ۴۱ سال هر چه زده به در بسته خورده و این بار نیز دشمنان بدانند که با اینگونه اعمال غیرانسانی نمی‌تواند خللی در اراده فولادین جوانان غیرتمند و ولایتمدار ایران اسلامی ایجاد کنند.

دشمنان همواره در پی صدمه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند، امروز سازمان‌های حقوق بشر که در دنیا دم از رعایت حقوق بشر می‌زنند در مقابل اینگونه حوادث سکوت اختیار می‌کنند و این نشان از دوگانگی برنامه‌های آنها و همسویی آنها با دشمنان است.

رمز بقا و ماندگاری جمهوری اسلامی ایران در مقابل طوفان‌های خطرناک دشمنان، شهادت‌طلبی و ولایت‌مداری است، در راه حفظ آرمان‌های نظام و انقلاب شهیدان بسیاری را تقدیم کرده‌ایم و این راه هم‌چنان ادامه دارد.

ملت شهیدپرور ایران اسلامی در مدت عمر پربرکت این نظام توانسته با دستان خالی اما اراده قوی و یک‌تنه در مقابل دشمنان ایستادگی و ابهت پوشالی ابرقدرت جهانی را در دنیا بشکند.

راهی که جوانان ایران اسلامی در پیش گرفتند خودکفایی و جهانی شدن این نظام را در پی خواهد داشت، فرهنگ شهادت در بین جوانان ما ریشه در درس‌های عاشورا و کربلا دارد و جوانان با الگو گیری از مکتب اهل بیت مقاومت و ایستادگی در مقابل دشمنان را عنصر جدایی ناپذیر وجودی خود می دانند.

راه سعادت و قدرت جهانی انقلاب اسلامی اطاعت از ولایت فقیه و حفظ وحدت و همبستگی ملی است، در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری قرار داریم؛ دشمن سعی در ایجاد تفرقه و فاصله انداختن بین توده مردم با پایگاه معنوی ولایت فقیه دارد بنابراین همگان در این برهه از زمان باید مراقب و هوشیار و در صحنه باشند.

وزارت امور خارجه پیگیری حقوقی بین‌المللی در ارتباط با ترور مجرمانه و بزدلانه دانشمند هسته‌ای محسن فخری‌زاده را در تمامی سطوح انجام دهد، جمهوری اسلامی ایران  این اقدام تروریستی را نخواهد بخشید.

پس از ترور ناجوانمردانه شهید حاج قاسم سلیمانی و حال شهید محسن فخری‌زاده، طرح مجدد موضوع مذاکره با دولت تروریست آمریکا بی‌معنا، به دور از غیرت دینی و ملی و مغایر با منافع و مصالح کشور است؛ از آقایان انتظار می‌رود به جای پافشاری به اعمال و نتایج کارهای خود که وضع موجود را رقم زده  بیاندیشند.

بسیج دانشجویی دانشگاه جامع هرمزگان، این تجاوز بی‌رحمانه و اقدام شنیع مستکبران را به شدت محکوم کرده و این مصیبت بزرگ را به مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و  ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفته و برای روح بلند و آسمانی این شهید گرانقدر رحم، مغفرت و آرامش در جوار امن الهی را مسئلت می‌نماید.

انتهای پیام/۸۸۰۴۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول