اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

فرزندان رشید ایران اجازه نمی‌دهند مسیر اوج‌گیری جمهوری اسلامی با خللی مواجه شود/ شهادت دکتر فخری‌زاده برگ دیگری از اسناد قربانی بودن ایران در مقوله تروریسم است

استاندار گلستان اعلام کرد: تروری بی‌رحمانه، بی‌شرمانه که همچون گذشته در زمان رشد و پیشرفت ملت ایران توسط دشمنان قسم‌خورده این نظام برنامه‌ریزی شد تا شاید بتوانند روند توسعه کشور را مختل سازند، غافل از آنکه فرزندان رشید این کشور اجازه نخواهند داد مسیر اوج‌گیری جمهوری اسلامی با خللی مواجه شود.

فرزندان رشید ایران اجازه نمی‌دهند مسیر اوج‌گیری جمهوری اسلامی با خللی مواجه شود/  شهادت دکتر فخری‌زاده برگ دیگری از اسناد قربانی بودن ایران در مقوله تروریسم است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، هادی حق شناس استاندار گلستان در پیامی در پی شهادت دانشمند هسته‌ای کشور شهید دکتر محسن فخری‌زاده تاکید کرد: حادثه تروریستی «آبسرد دماوند» و شهادت مظلومانه دانشمند برجسته هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، دکتر محسن فخری‌زاده موجب تالم و تاثر شدید شد.

در این پیام تاکید شد: حادثه تروریستی «آبسرد دماوند» و شهادت مظلومانه دانشمند برجسته هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، دکتر محسن فخری‌زاده موجب تالم و تاثر شدید شد.

این پیام می‌افزاید: تروری بی‌رحمانه، بی‌شرمانه که همچون گذشته در زمان رشد و پیشرفت ملت ایران توسط دشمنان قسم‌خورده این نظام برنامه‌ریزی شد تا شاید بتوانند روند توسعه کشور را مختل سازند، غافل از آنکه فرزندان رشید این کشور اجازه نخواهند داد مسیر اوج‌گیری جمهوری اسلامی با خللی مواجه شود.

* مسیر شهید فخری‌زاده و تمام دانشمندان هسته ایران تا دستیابی کامل به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای ادامه دارد

در ادامه این پیام آمده است: ستیزه‌جویی اسکتبار جهانی با نظام اسلامی در قالب ترور فرزندان این سرزمین موضوع تازه‌ای نیست و این جریان از شهادت دکتر بهشتی تا شهادت سپهبد سلیمانی ادامه داشته و امروز شهادت دکتر فخری‌زاده برگ دیگری از اسناد قربانی بودن ایران در مقوله تروریسم است.

در این پیام تاکید شد: اینجانب شهادت مظلومانه دکتر محسن فخری‌زاده در این حادثه تروریستی را به همکاران عزیز او و مردم غیرت‌مند و ولایت‌مدار استان گلستان تبریک و تسلیت عرض می‌کنیم و بر این باور هستیم که مسیر شهید فخری‌زاده و تمام دانشمندان هسته ایران تا دستیابی کامل به انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای ادامه دارد و یقیناً حقانیت و مظلومیت ایران اسلامی به دنیا اثبات خواهد شد.

انتهای پیام/2307/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول