اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  تشکل های دانشگاهی

محمدمهدی سوری دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد شد

طی جلسه شورای مرکزی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی سوری به عنوان دبیرکل جدید این اتحادیه دانشجویی انتخاب شد.

محمدمهدی سوری دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد شد

به گزارش خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس، طی جلسه شورای مرکزی اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی سوری به عنوان دبیرکل جدید این اتحادیه دانشجویی انتخاب شد.

فرزاد پارسایی عضو شورای مرکزی و مسئول روابط عمومی مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با اعلام این خبر درباره جلسه شورای مرکزی اتحادیه به فارس گفت: انتخابات اتحادیه طی یک یا دو ماه آینده برگزار خواهد شد، البته فعالیت اتحادیه از همین حالا به صورت جدی پیگیری و به نحو احسن انجام خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ما در بیش از ۱۵ استان کشور دفاتر فعال داریم و همین موجب اهمیت فعالیت های اتحادیه شده و مسئولیت ما را در قبال جنبش دانشجویی و همچنین خدمت به انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف و آرمان های مقدس امام خمینی ره سنگین کرده است 

این فعال دانشجویی افزود: اتحادیه در هفته آینده مصادف با روز دانشجو و ۱۶ آذر ماه در حال آمادگی برای برگزاری میزگرد دانشجویی با حضور دانشجویان و اتحادیه های دیگر دانشجویی است. 

وی گفت: ما در اتحادیه در حال بررسی پیشنهادات دفاتر خود برای تصویب فعالیت ها در چند ماه آینده هستیم که انشاالله به محض تصویب و نهایی شدن فعالیت ها امیدواریم گام های مثبتی در راستای آگاه سازی و بالا بردن قدرت تحلیل سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی که مهمترین هدف اتحادیه تا فرا رسیدن انتخابات آینده ریاست جمهوری خواهد بود، برداریم.

گفتنی است سوری دبیر جامعه اسلامی دانشجویان واحد خرم آباد دانشگاه آزاد است که به عنوان دبیرکل جدید اتحادیه انتخاب شده و پیش از این امیر داداش زاده دبیر این اتحادیه بود. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول