اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

پیام تسلیت ارگان‌ها و نهادهای استان مرکزی به مناسبت ترور شهید فخری‌زاده

ارگان‌ها و نهادهای مختلف در استان مرکزی ترور شهید فخری‌زاده دانش آموخته کارشناسی فیزیک در دانشگاه اراک را تسلیت گفته و بر لزوم پاسخ قاطع به این اقدام ننگین تاکید کردند.

پیام تسلیت ارگان‌ها و نهادهای استان مرکزی به مناسبت ترور شهید فخری‌زاده

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، جامعه روحانیت مبارز استان مرکزی با صدور پیامی به مناسبت شهادت مظلومانه دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده به دست دشمنان کوردل ملت ایران آورده است: شهید فخری زاده که از دانشمندان برجسته هسته ای و مدیران ارشد صنعت دفاعی کشور بود، در طول عمر با برکت خود نقش بسزایی در افزایش توان دفاعی کشور ایفا کرد.

این بیانیه می افزاید: جامعه روحانیت مبارز، ضمن محکومیت این اقدام تروریستی، شهادت این مجاهد خستگی ناپذیر را به محضر حضرت بقیه الله العظم (عج)، رهبر معظم انقلاب و عموم ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می کند.

این بیانیه می افزاید: جامعه روحانیت مبارز، این گونه حوادث را به هیچ عنوان قابل تحمل ندانسته، بنابراین طراحان و مباشران آن باید محاکمه و به سزای عملشان برسند و گروه های تروریستی و آمران و عاملان این اقدام کور بدانند انتقام سختی در انتظار آن ها خواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی انتظار می رود با هوشیاری و رصد کلیه نقشه های شیطانی و دسیسه های صهیونیستی نسبت به شناسایی و دستگیری عوامل و مزدوران استکبار و صهیونیزم اقدامات لازم انجام و مانع تکرار این حوادث جانکاه و دلخراش شوند.

این بیانیه می افزاید:بدون تردید اروپا باید دست از برخوردهای دوگانه و رفتار نفاق آمیز با جمهوری اسلامی ایران بردارند و در جهت مبارزه ی واقعی با تروریزم و صهیونیزم جنایتکار، اقدامات اساسی انجام دهند و به جریانات جنایتکار تروریزم اجازه استفاده از شرایط و حمایتهای سردمداران غرب را ندهند.

محکوم کردن ترور شهید فخری‌زاده توسط بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک 

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک نیز با صدور پیامی این اقدام ننگین دشمنان را محکوم کرد.

در این پیام آمده است: شنیدن خبر شهادت آزادمردان این سرزمین برای ملتی که سال‌ها با خون دل پای آرمان‌های انقلاب عزیزش ایستاده است، اتفاق تازه‌ای نیست، این شهادت‌ها همانقدر که جگرمان را می‌سوزاند، گام‌هایمان را استوارتر کرده و ما را بر حقانیت راهی که در پیش گرفته ایم، آگاه تر می‌سازد.

در این پیام آمده است: شهید سرافراز دکتر محسن فخری زاده، معروف به پدر برنامه هسته‌ای ایران، دانشمند ارشد هسته‌ای-موشکی وزارت دفاع و لجستیک نیروهای مسلح بوده؛ به نحوه که دستیابی ایران به فناوری تولید کیت‌های تشخیص کرونا در سال جاری، تنها گوشه‌ای از کارنامه پرافتخار این شهید هسته‌ای است.

این پیام می‌افزاید: ترور وحشیانه، بزدلانه و ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده بار دیگر چهره کریه و ذات متعفن امریکای قمارباز و سگ زنجیری او یعنی رژیم حرامزاده صهیونیستی را به نمایش گذاشت و ثابت کرد با برجام یا بی برجام، خصومت استکبار و ایادی کفر با فرزندان اسلام، الی الابد برطرف نخواهد شد.

در ادامه این پیام آمده است:  این جنایت بار دیگر به ساده لوحان ابلهی که در داخل کشور در پی مذاکره مجدد با ایادی کفر هستند، نشان داد که جز با مقاومت و تقویت جبهه خودی، هرگز نمی‌توان در مقابل زورگویی‌های این تروریست‌های قاتل ایستادگی کرد.

بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اراک این جنایت ضد انسانی را محکوم کرده و در این بیانیه بر لزوم شناسایی، دستگیری و مجازات عوامل داخلی و خارجی که در این جنایت شریک جرم هستند، از جمله جاسوسان آژانس بین المللی انرژی اتمی، برخورد قاطعانه، عزتمندانه و بازدارنده با رژیم‌هایی که در این جنایت دخالت داشته‌اند، از جمله رژیم پست فطرت و سرطانی صهیونیستی، و تحقق شعار بر زمین مانده انتقام ـ سخت، عزل و مجازات مدیران و مسئولانی که بی کفایتی آنها واضحا موجب تکرار این اتفاقاتی می‌شود، وضع قانون ممنوعیت هرگونه مذاکره دولت جمهوری اسلامی با امریکا و اروپا توسط مجلس شورای اسلامی تاکید کرده است. 

به گزارش خبرگزاری فارس شهید فخری‌زاده دانش آموخته کارشناسی فیزیک در دانشگاه اراک بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول