اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ترور شهید فخری‌زاده نشانه به بن‌بست رسیدن استکبار است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: جنایت ترور شهید محسن فخری‌زاده با طراحی یا همراهی سرویس‌های سیا و موساد، نشان از به بن‌بست رسیدن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم، در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیشرونده‌ی ایران اسلامی است.

ترور شهید فخری‌زاده نشانه به بن‌بست رسیدن استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و ائمه جمعه شهرهای استان در پی ترور ناجوانمردانه دانشمند هسته‌ای ایران شهید محسن فخری‌زاده، پیام تسلیتی صادر کرد.

 در متن پیام تسلیت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم آمده است؛

بسمه تعالی

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

بار دیگر سران اردوگاه استکبار و نظام سلطه با اقدامی بزدلانه جنایتی کثیف و پلید را به نام خود ثبت کردند و اندوه دیگری بر قلب یک ایران نهادند.

جنایت ترور شهید محسن فخری‌زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع مانند دیگر جنایات شبکه‌ تروریزم بین‌الملل دولتی، با طراحی یا همراهی سرویس‌های سیا و موساد، نشان از به بن‌بست رسیدن استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم در مقابله با ملت مصمّم و مؤمن و پیش‌ رونده‌ ایران اسلامی است.

نیک می‌دانیم، رشد شتابنده‌ علمی و فتح قله‌های دانش با همت و عزم جوانان مؤمن و غیور ادامه خواهد داشت و این رفتارهای شنیع و قساوت‌آمیز خللی در این جنبش برخاسته از عزم ملی ایجاد نخواهد کرد اما به‌زودی مرتکبان این جنایت و عاملان پشت صحنه‌ آن به‌ سزای اعمال خود خواهند رسید.

اینجانب و ائمه جمعه استان آذربایجان‌شرقی شهادت این شهید والامقام را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، به جامعه علمی و دانشگاهی کشور، به عموم دوستداران و متعهدان نهضت علمی و خانواده مکرم ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای آنان صبر و شکیبایی و برای شهید عزیزمان علو درجات اخروی از خداوند متعال مسئلت داریم.

یاد شهیدان مصطفی احمدی‌روشن، علیمحمدی و شهریاری و رضائی‌نژاد را گرامی باد.

سید محمد علی آل‌هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی
و امام جمعه تبریز

انتهای پیام/60002/س/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول