اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

فعالیت ۴۰۰ تیم هلال احمر گیلان در قالب طرح ناظران سلامت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان از اجرای طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس خبر داد و گفت: این طرح در قالب ۱۰۰ تیم و ۴۰۰ نفر در ۱۶ شهرستان استان فعال است.

فعالیت ۴۰۰ تیم هلال احمر گیلان در قالب طرح ناظران سلامت

سیاوش غلامی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به اجرای طرح ناظران سلامت، اظهار کرد: طرح ناظران سلامت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه قدس در قالب ۱۰۰ تیم و ۴۰۰ نفر در ۱۶ شهرستان استان فعال است.

وی با اشاره به هدف اجرای طرح ناظران سلامت، افزود: این طرح در قالب همکاری جوانان، داوطلبان و امدادگران با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه‌ علوم پزشکی استان در زمینه کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی و در راستای صیانت از سلامت هموطنان عزیز و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا در سطح استان آغاز به کار کرده است. 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان ارائه خدمات داوطلبانه با رعایت کرامت انسانی بهره وران را رویکرد طرح ناظران سلامت دانست و گفت: این طرح با رویکرد ارائه خدمات داوطلبانه و با رعایت کرامت انسانی بهره وران و همچنین حفظ سلامت جوانان و داوطلبان مشارکت کننده در این طرح، اجرا می شود.

غلامی با اشاره به نحوه اجرای طرح طرح ناظران سلامت افزود: در این تیم با یک کارشناس بهداشت با مراجعه به صنوف مختلف به رعایت نکات بهداشتی و استفاده از ماسک تاکید می شود.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول