اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

اجرای مقتدرانه طرح پاکسازی و انهدام باند سارقان در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از اجرای مقتدرانه طرح پاکسازی و متلاشی شدن باند سارقان در ملایر خبر داد.

اجرای مقتدرانه طرح پاکسازی و انهدام باند سارقان در ملایر

محمد باقر سلگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: با اجرای مرحله دیگری از طرح پاکسازی توسط مامورین کلانتری 11 شهدا و به دنبال وقوع سرقت‌های مختلف سیم برق و قطعات داخل خودرو با انجام کار اطلاعاتی دقیق، پاتوق‌ها و مخفیگاه‌های سارقان توسط مامورین شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضا و اجرای چند مرحله طرح ضربتی اعضای یک باند چهار نفره سارقین سیم برق، یک سارق قطعات داخل خودرو و یک سارق خودرو دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه یک مغازه ضایعاتی هم با حکم مقام قضایی پلمب شد افزود: در همین ارتباط اموال مسروقه‌ای نظیر لپ‌تاپ، مدارک شناسایی و دینام و استارت از این مکان‌ها کشف و هر ۶ متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر با تقدیر از همکاری دستگاه قضا در اجرای مقتدرانه طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده، افزود: مامورین انتظامی با آمادگی حداکثری برای شناسایی و برخورد قانونی و سرسختانه با مجرمان در کنار مردم حضور دارند.

انتهای پیام/ 89013/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول