اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پرداخت بیش از 490 میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان گلستانی/ نیکوکاران گلستانی به صندوق قرض‌الحسنه اعتماد

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: در هشت ماه امسال مبلغ 494 میلیارد ریال به مددجویان کمیته امداد و اقشار نیازمند گلستان به صورت تسهیلات پرداخت شد.

پرداخت بیش از 490 میلیارد ریال تسهیلات به نیازمندان گلستانی/  نیکوکاران گلستانی به صندوق قرض‌الحسنه اعتماد

عیسی بابایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: صندوق قرض‌الحسنه امداد و ولایت کمیته امداد گلستان از ابتدای سال تاکنون ۴۹۴ میلیارد ریال تسهیلات در قالب وام اشتغال، گره‌گشایی، ودیعه مسکن، احداث و خرید مسکن به مددجویان این نهاد انقلابی و اقشار نیازمند پرداخت کرده است.
وی تصریح کرد: از ۴۹۴ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده ۳۳۶ میلیارد ریال از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد و ولایت و ۱۵۸ میلیارد ریال با هم‌افزایی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران و رسالت به مددجویان و نیازمندان اختصاص یافته است.

* سپرده‌گذاری نیکوکاران گلستانی به صندوق قرض‌الحسنه اعتماد کمیته امداد
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گلستان ضمن تشکر از نیکوکاران گلستانی در سپرده‌گذاری در صندوق قرض‌الحسنه امداد و ولایت این نهاد خاطرنشان کرد: خوشبختانه نیکوکاران گلستانی به صندوق قرض‌الحسنه اعتماد کامل داشته و تاکنون مبلغ ۵۰ میلیارد ریال را به عنوان اعتبار در این صندوق سپرده‌گذاری کرده که همه آنها به صورت تسهیلات به مددجویان و نیازمندان پرداخت می‌شود.

* سرمایه ۶۰ میلیارد ریالی صندوق امداد و ولایت کمیته امداد گلستان
وی با اشاره به شیوع کرونا و حمایت کمیته امداد از اقشار آسیب‌دیده از کرونا ابراز کرد: برای کمک به اقشار آسیب‌دیده از کرونا تاکنون ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به خانواده‌های نیازمند زندانیان، ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال به جامعه هدف بهزیستی و ۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال به مددجویان کمیته امداد با همکاری بنیاد مستضعفان به صورت تسهیلات پرداخت شده است.
بابایی گفت: همچنین در راستای کمک به خانواده‌های نیازمند در حوزه مسکن با مشارکت بنیاد مستضعفان ۲۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات در قالب ودیعه مسکن به ۱۲۴ خانوار نیازمند گلستانی پرداخت شده است.
وی از سرمایه ۶۰ میلیارد ریالی صندوق امداد و ولایت کمیته امداد گلستان خبر داد و افزود: در حال حاضر این صندوق ۶۲ میلیارد ریال سرمایه داشته و ۲۱ فقره وام اشتغالزایی به مددجویان با اولویت زنان سرپرست خانوار را به مبلغ ۶ میلیارد ریال تضمین کرده است.

* پوشش یک‌هزار و ۱۲۰ دانشجو گلستانی تحت حمایت کمیته امداد
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی گلستان از حمایت از این نهاد به دانشجویان به صورت بلاعوض و در قالب تسهیلات خبر داد و گفت: در حال حاضر یک‌هزار و ۱۲۰ دانشجو گلستانی تحت پوشش کمیته امداد بوده و از تسهیلات ۵ میلیون تومانی تا ۲۰ میلیون تومانی با توجه به مقطع تحصیلی برخوردار بوده و هر ترم بنا به مقطع تحصیلی از کمک‌های بلاعوض ۵۰۰ هزار تومانی تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی بهره‌مند می‌شوند.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول