اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پیگیری جدی آموزش مجازی به جای آموزش حضوری در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

معاون آموزش متوسطه آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد گفت: آموزش مجازی به عنوان جایگزین رسمی آموزش حضوری در شرایط کرونایی با قوت و جدیت پیگیری خواهد شد.

پیگیری جدی آموزش مجازی به جای آموزش حضوری  در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

حمید لقمانی فردر گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج گفت: مدیران مدارس و معلمان در شهرستان بویراحمد اکنون که شرایط حضور فیزیکی و ارتباط مستقیم با دانش‌آموزان برای معلمان فراهم نیست با تشکیل گروه‌ها و کانال‌های آموزشی در پیام رسان‌های فضای مجازی فرایند آموزش را در سطوح مختلف با جدیت پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه ورود ویروس کرونا  علاوه بر سلامت آموزش و اقتصاد  و جوانب مختلف زندگی مردم را تحت تأثیر قرار داده افزود: همه ما موظفیم  بر طبق آموزه‌ دینی و یک مسئولیت اجتماعی برای کاهش اثرات ویروس کرونا بر آموزش دانش‌آموزان در این شرایط خاص اهتمام ویژه داشته باشیم.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد تصریح کرد:  طبق الگوهای آموزش در شرایط کووید 19 در دستورالعمل‌های ابلاغی آموزش و پرورش، این الگوها توسط مدیران در هر آموزشگاه متناسب با شرایط  مدارس  و دانش‌آموزان مشخص شده، که که با تلاش‌های جهادی و دلسوزانه معلمان  آموزش دربسترهای مختلف ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه علی‌رغم تعطیلی مدارس و عدم حضور دانش‌آموزان در مدارس، فرایند آموزش و یادگیری تعطیل نیست و آموزش برای دانش آموزان قطع نشده است گفت: فرآیند آموزش و یادگیری دانش‌آموزان از طریق تدریس محتوای آموزشی از شبکه‌های مختلف تلویزیونی و سامانه شاد در فضای مجازی مطابق برنامه‌های اعلامی و هفتگی مدارس ادامه دارد.

لقمانی‌فر با اشاره به اینکه بدون مشارکت و حمایت اولیا در شرایط فعلی تحقق اهداف و برنامه‌های آموزش و پرورش امکان‌‌پذیر نیست خاطرنشان کرد: تلاش‌های ارزشمند و متنوعی در این مدت از سوی مدیران، معلمان مدارس و خانواده‌ها در ارائه آموزش‌های غیرحضوری انجام شده است که به صورت منظم‌تر و سازمان یافته‌تر از گذشته استمرار خواهد یافت که در راستای کیفی سازی این آموزش‌ها نیازمند همکاری بیشتر خانواده ها هستیم.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول