اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

تعطیلی یک هفته‌ای دستگاه‌های دولتی تهران

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران گفت: همه دستگاه‌های دولتی این استان به غیر از آن دسته که خدمات ضروری ارائه می‌کند، از امروز تا ۱۴ آذر تعطیل می‌شود.

تعطیلی یک هفته‌ای دستگاه‌های دولتی تهران

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اعلام معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص به حداقل رسیدن حضور کارکنان در شهرهای با وضعیت قرمز، کارمندان دولت از امروز تا ۱۴ همین ماه و به منظور قطع انتقال شیوع بیماری کرونا از حضور فیزیکی در محل کار معاف هستند.

وی گفت: حضور کارکنان در موارد ضروری بنا به تشخیص بالاترین مقام مسؤول دستگاه اجرایی حداقل تا سقف یک سوم امکان‌پذیر بوده و فقط حضور مدیران و معاونان دستگاه‌های اجرایی استانی و شهرستانی الزامی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار تهران با تأکید بر اینکه حضور کارکنان برای ارائه خدمات ضروری بر اساس تشخیص بالاترین مقام اجرایی انجام می‌پذیرد، عنوان کرد: در این ایام نظارت بازرسان ویژه‌ استانداری و فرمانداری‌ها برای رصد شرایط تشدید می‌شود.

پاشا اعلام کرد: در صورت مشاهده عدم اجرای کامل دستورالعمل‌های بهداشتی مطابق مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اعمال قانون توسط دستگاه‌های مربوطه انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/د/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول