اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

کج‌سلیقگی شهرداری شهریار در اجرای پروژه عمرانی/ درختان کهنسالی که قربانی آتش بی‌تدبیری شدند

شهرداری شهریار در راستای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میادین بسیج و جهاد علی‌رغم مجوز جابه‌جایی صرف از سوی کمیسیون ماده ۷ و استانداری تهران، اقدام به قطع و حتی آتش‌زدن برخی درختان کهنسال نقطه شمالی میدان جهاد کرد.

کج‌سلیقگی شهرداری شهریار در اجرای پروژه عمرانی/ درختان کهنسالی که قربانی آتش بی‌تدبیری شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، هفته گذشته کلیپی در فضای مجازی مبنی بر قطع درختان کهنسال در شهریار توسط شهرداری منتشر و مشخص شد که این اقدام در محدوده شمالی میدان جهاد انجام گرفته است.

قطعیت موضوع قطع یا جابه‌جایی درختان مشخص نبود و با پیگیری‌های ابتدایی به عمل آمده مشخص شد که شهرداری شهریار در راستای اجرای پروژه تقاطع غیرهمسطح میادین بسیج و جهاد شهریار با مجوز جابه‌جایی درختان از سوی کمیسیون ماده ۷ شهرداری و‌ استانداری تهران اقدام به این کار کرده است.

پیگیری‌های به عمل آمده خبرنگار فارس برای پاسخ مدیریت شهری شهریار و اطلاع از جزئیات این اقدام بی‌نتیجه ماند و صرفاً اطلاعاتی مبنی بر مجوز‌ کمیسیون ماده ۷ و جابه‌جایی درختان به دست رسید.

پس از مشاهدات میدانی خبرنگار فارس از محل مربوطه در نقطه شمالی میدان جهاد به سمت میدان فرمانداری مشخص شد که متأسفانه عوامل شهرداری شهریار بدون صَرف وقت لازم درختان را محل مربوطه قطع و جدا کرده‌ و حتی برخی از درختان را ابتدا سوزانده و سپس قطع کرده‌ است.

متأسفانه این اقدام علی‌رغم مجوزات مربوطه بوده است و حتی طاهری فرماندار شهریار نیز بر داشتن مجوز جابه‌جایی درختان و جانمایی در محل مناسب دیگر از سوی شهرداری شهریار تأکید کرد و اما این درختان کهنسال قربانی کج‌سلیقگی شهرداری شهریار شدند.

با توجه به آثار باقیمانده در محل به نظر نمی‌رسد درختان انتقال داده شده قابلیت جانمایی در محل دیگری را داشته باشد و باید شهرداری شهریار، فرمانداری شهریار و استانداری تهران پاسخگوی این اقدام باشند.

انتهای پیام/ش/گ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول