اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

ممنوعیت عرضه نان‌های غیر بهداشتی در ایلام/ تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری موضوع

دادستان استان ایلام گفت: با توجه به عرضه نان غیر بهداشتی در برخی از فروشگاه‌های سطح استان به منظور تامین سلامت و امنیت غذایی شهروندان کارگروهی تشکیل و بازرسان ویژه موضوع را بررسی و برخورد قانونی لازم با متخلفین انجام خواهد شد.

ممنوعیت عرضه نان‌های غیر بهداشتی در ایلام/ تشکیل کارگروه ویژه برای پیگیری موضوع

افشار خسروی‌زاد دادستان مرکز ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: متاسفانه گزارشات حاکی از آن است که در برخی از فروشگاه‌های سطح استان نان غیر بهداشتی عرضه می‌شود بنابراین داستانی به عنوان ارگان حمایت از حقوق عامه و صیانت از سلامت و امنیت غذایی برخود لازم می‌داند از حقوق مردم حمایت کند چرا که  این امر می‌تواند تهدید جدی برای سلامت شهروندان باشد.

وی افزود: لذا به منظور تامین سلامت و امنیت غذایی شهروندان کارگروهی تشکیل و بازرسان ویژه موضوع را بررسی و برخورد قانونی لازم با متخلفین انجام خواهد شد.

دادستان استان ایلام گفت: نان یکی از مواد غذایی است که مردم با توجه به شیوع ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم تجمع، ترجیح می‌دهند آن را به صورت بسته بندی و بیشتر از فروشگاه‌ها تهیه کنند.

انتهای پیام/ 9708

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول