اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

امثال فخری زاده‌ها خواب راحت را از چشم دشمنان ربوده است

فرماندار تهران گفت: شهدای هسته‌ای و امثال فخری زاده‌ها علاوه بر آنکه دستیابی ایران به موضوع انرژی هسته‌ای را از رویاء به واقعیت عینیت بخشید، بلکه خواب راحت را از چشمان دشمنان کوردلان و قسم خورده کشور عزیزمان ربوده است.

امثال فخری زاده‌ها خواب راحت را از چشم دشمنان ربوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، در پی شهادت مظلومانه دانشمند هسته‌ای کشور شهید دکتر محسن فخری زاده  رئیس سازمان پژوهش و نو آوری‌های وزارت دفاع عیسی فرهادی معاون استاندار و فرماندار تهران پیامی صادر کرد.

درمتن پیام آمده است:

استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده به سرکردگی آمریکا، رژیم صهیونیستی و پادوهای عرب‌نشین در منطقه همواره سعی در به انزوا کشیدن جمهوری اسلامی ایران به ویژه در حوزه انرژی هسته‌ای داشتن و بار دیگر در حرکتی دردمنشانه و غیرانسانی و ناجوانمردانه، اقدام به ترور دانشمند هسته‌ای کشورمان شهید محسن فخری زاده کردند و لکه ننگ دیگری به پرونده سیاه خود در تاریخ افزودند.

شهادت افتخار آمیز والامقام دکتر محسن فخری زاده و کسانی که در راه او قدم برداشتند این حقیقت را بیش از پیش آشکارتر ساختن که ایران اسلامی در راه دستیابی به قله‌های پرعظمت پیشرفت و تعالی، عزمی جدی دارد و دراین راه خون پاک عزیزترین فرزندان خود را به پای نهال سربلندی نظام اسلامی هدیه خواهد داد تا تحقق اهداف متعالی و پیشرفت روز افزون کشور ادامه یابد.

شهید والامقام دکتر محسن فخری زاده از دانشمندان گرانمایه ایران و از مفاخر اسلام واز جمله شخصیت‌های علمی در جهان است.

او از مدیران موفق و اخلاق مداری بود که عمر پر برکت خود را در راه سازندگی و تأمین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران صرف کرد و بیش از سه دهه فعالیت و تلاش، میراث گران‌بهایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی به یادگار گذاشت و شاگردانی چون شهید مجید شهریاری را به ایران و جهان معرفی کرد.

وی علاوه بر آنکه دستیابی ایران به موضوع انرژی هسته‌ای را از رویاء به واقعیت عینیت بخشید، بلکه خواب راحت را از چشمان دشمنان کوردلان و قسم خورده کشور عزیزمان ربود.

اینجانب شهادت مظلومانه شهید والا مقام دکتر محسن فخری زاده فرزند نخبه ایران را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(ارواحنا فدا)، مقام معظم رهبری(مد ظله العالی)، ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی به ویژه خانواده محترم ومعزز آن شهید والا مقام و رهروان ولایت تبریک و تسلیت و برای آن شهید والا مقام از درگاه ایزد منان علو درجات را مسئلت می‌کنم‌.

انتهای پیام/۶۷۰۵۲/ت/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول