اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  حقوقی و قضایی

بسیج به کمک زندانیان نیازمند می‌آید

مدیر کل زندان‌های استان تهران گفت: در تفاهم‌نامه‌ای که بین سازمان بسیج و سازمان زندان‌ها منعقد شده، قرار است بسیج در زمینه آزادی زندانیان نیازمند وارد عمل شده و در مرحله اول زمینه آزادی یک هزار نفر را فراهم سازد.

بسیج به کمک زندانیان نیازمند می‌آید

به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری، جلسه‌ای به منظور گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم در محل سالن کنفرانس اداره کل زندان‌های استان تهران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، سیدحشمت اله حیات الغیب، مدیرکل زندان‌های استان تهران با تسلیت به مناسبت شهادت دانشمند علوم هسته‌ای شهید فخری زاده و گرامیداشت هفته بسیج گفت: در تفاهمامه‌ای که بین سازمان بسیج و سازمان زندان‌ها منعقد شده، قرار است بسیج در زمینه آزادی زندانیان نیازمند وارد عمل شده و در مرحله اول زمینه آزادی یک هزار نفر را فراهم سازد.

مدیرکل زندان‌های استان تهران با گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم، به ویژه سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمانش از جمله شهید سرافراز حججی تأکید کرد: امروز در شرایط تحریم‌های ظالمانه و شیوع کرونا در جهان، باید با روحیه بسیجی و خدمت مضاعف در سنگر جهادی اصلاح و تربیت تلاش کنیم و روحیه بسیج باید بر روند خدمت در زندان‌ها حاکم باشد.

وی ادامه داد: نقش بسیج در عرصه بسیاری از بحران‌ها مانند سیل و بلایای طبیعی، تحریم و ناآرامی‌های صورت گرفته غیرقابل انکار است و ما وظیفه داریم با صیانت از ارزش‌های انقلاب اسلامی، با خدمت در سنگر تربیت و حفظ امنیت جامعه، زمینه بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه را فراهم سازیم.
 
فرمانده بسیج حوزه مقاومت شهید هاشمی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: مهمترین ویژگی یک کارمند بسیجی ایمان خالص به خداوند بزرگ است، همچنین جهاد همه جانبه در راه خدا، نگهبانی از انقلاب و دستاورد‌های نظام مقدس اسلامی، اطاعت از ولایت مطلقه فقیه، اخلاص، تواضع، فروتنی، غیرت دینی، حسن خلق، مردمی بودن، داشتن روحیه صبر، گذشت و ایثار از مشخصات بارز یک بسیجی کارمند است. اگر چنانچه یک کارمند بسیجی حول این محور‌ها حرکت کند می‌تواند به عنوان الگو قرار گیرد.

در این جلسه، اسمعیلی معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران و تعدادی از بسیجیان اداره کل نیز حضور داشتند که از سوی حیات الغیب فرمانده حوزه مقاومت بسیج اداره کل مورد تقدیر قرار گرفتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول