اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

معنویت، راز اقتدار مردان الهی

سخنگوی مجمع نمایندگان فارس در پیامی شهادت دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

معنویت، راز اقتدار مردان الهی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، متن پیام مجید انصاری نماینده ممسنی و رستم و سخنگوی مجمع نمایندگان فارس به شرح زیر است:

معنویت، راز اقتدار مردان الهی همچون شهید فخری زاده بود. شهید فخری زاده از جمله دانشمندان شاخص صنایع دفاعی بود که افقی جهانی داشت و با تکیه بر فضایل معنوی و ایمانی خود توانستند ایران عزیز را در زمینه صنایع دفاعی و هسته ای مقتدر و توانمند نماید.

  بسم الله الرحمن الرحیم
«وَالَّذِینَ جَاهَدُوا فِینَا لَنَهْدِیَنَّهُمْ سُبُلَنَا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَمَعَ الْمُحْسِنِینَ»

از منظر قرآن کریم و آموزه های اسلامی « معنویت» رمز دستیابی به اقتدار است. رسیدن به قدرت و اقتدار نظامی دفاعی در تمامی ابعاد زمانی محقق خواهد شد که در ظّل مهمترین و اصلی ترین عناصر معنویِ اقتدارآفرین شکل بگیرد. در حقیقت، معنویت شالوده و زیربنای اولیه و اساسی برای دستیابی به اقتدار است.

در این راستا، یکی از مهمترین موفقیت های امیدآفرین و فوق العاده حیاتی برای آینده امنیت و افزایش اقتدار دفاعی و نظامی ایران عزیز، دستیابی به صنایع دفاعی و راهبردی بوده است.

 دستیابی به این موفقیت های بزرگ با تمام مشکلات و چالشهایی که کشور ما با آن روبرو بوده است هرگز امکان تحقق یافتن نمی یافت، مگر در سایه نیروی اقتدار آفرین معنویت که در روح و جان شهید محسن فخری زاده و یارانش بارور شده بود. معنویت و تلاش ایمانیِ شهید فخری زاده موجب شد تا جمهوری اسلامی ایران در عرصه دفاعی به پیشرفت های شگفت آوری دست یابد و در نهایت به آرزوی دیرینه خود که همان جایگاه والای شهادت بود نائل آید.

 دشمنان کوردل ملت ایران به ویژه طراحان، عاملان و حامیان این جنایت نیز بدانند اینگونه جنایات در عزم و اراده کشورمان برای ادامه این مسیر پر شکوه و اقتدار آفرین خللی ایجاد نخواهد کرد و انتقام و مجازات سخت از آنان در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول