اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

انتقاد فرماندار گچساران از صدور برگه تردد از سوی ادارات غیرمرتبط با مشاغل

فرماندار گچساران گفت: صدور برگه تردد از سوی روسای ادارات که مرتبط با مشاغل نیستند ممنوع و چنانچه که مشاهده شود برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتقاد فرماندار گچساران از صدور برگه تردد از سوی ادارات غیرمرتبط با مشاغل

 به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران ظهر امروز نشست ستاد مقابله با کرونا به ریاست فرماندار و با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران، فرمانده انتظامی و دیگر روسای ادارات در سالن کنفرانس فرمانداری  گچساران برگزار شد.

 در این نشست علی خوانپایه با اشاره به اجرای طرح محله محور اظهار کرد:  مصوبات طرح محله محور به درستی اجرایی شده است.

وی ادامه داد: از هفته گذشته کمیته ها و قرارگاه های عملیاتی فعال  شده و  امیدواریم که مشکلات این کمیته ها مرتفع شود.

فرماندار گچساران در ادامه با اشاره به اعمال محدودیت‌های 2 هفته‌ای در شهرستان گفت: خوشبختانه آمار و اطلاعاتی که در اختیار ما قرار  می‌گیرد شاهد یک شیب نزولی در زمینه ابتلا و مراجعات هستیم، اما همچنان وضعیت این شهرستان بحرانی است.

بالاترین مقام اجرایی گچساران با اشاره به اجرایی شدن طرح محله محور به نام شهید قاسم سلیمانی گفت: امیدواریم که با اجرایی شدن این طرح شاهد ریشه کنی این بیماری باشیم.

خوانپایه در ادامه افزود:19 پایگاه سلامت و خانه بهداشت در طرح محله محور  خانواده‌های تحت پوشش شهرستان را تحت پوشش دارند.

وی ادامه داد: اجرای این طرح با بهره گیری از نیروهای بسیجی داوطلبین مردم و شبکه بهداشت است که چشم انداز  کوتاه این برنامه کاهش ابتلا 30 درصدی و کاهش 10درصدی فوت ناشی از کرونا است.
فرماندار گچساران ابراز کرد: اجرای این طرح مبتنی بر هفت راهبرد است که هم اکنون در شهرستان
 کمیته پنجگانه برای اجرای این طرح تشکیل شده است.

وی  در ادامه با انتقاد از برخی از روسای ادارات  در زمینه ممنوعیت تردد و صدور برگه عنوان کرد: متاسفانه سوء استفاده برخی از ادارات که ارتباطی با مشاغل دارند به دنبال  صدور برگه تردد هستند و برخی از ادارات این موارد را رعایت نمی کنند.

خوانپایه گفت: صدور برگه تردد از سوی روسای ادارات  که مرتبط با مشاغل نیستند ممنوع و چنانچه که مشاهده شود برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

فرماندار گچساران در ادامه به اعمال محدودیت‌های سختگیرانه صورت گرفته اشاره کرد و افزود: با اعمال این محدودیت‌ها در سطح شهرستان روند بستری و ابتلا به بیماری کرونا  نسبت به دیگر شهرستان‌های استان گچساران روند نزولی را طی می‌کند و این اخبار امیدوار کننده با تلاش و همکاری مردم صورت گرفته است.

خوانپایه با بیان اینکه تا جایی که مردم پای کاری بیایند مسوولان موفق عمل کرده‌اند، تصریح کرد: تلاش باید بیشتر شود و در تمام ابعادی که مصوبات اجرایی شود موفق خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه امیدوار هستیم که این نشست ها و مصوبات تاثیرگذار باشد، خاطرنشان کرد: این مصوبات که در شهرستان اجرایی می شود جزء مصوبات ستاد ملی کرونایی کشور است.

فرماندار گچساران افزود: اکنون بازار در حال فعالیت است و هر آنچه که مردم همکاری بیشتری داشته باشند قطعا اعمال محدودیت های سختگیرانه کمتر خواهد شد.

انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول