اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

ترور شهید «فخری‌زاده» نشانه عجز استکبار جهانی است/ دستاوردهای علمی مایه خشم دشمن می‌شود

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، دشمنی آمریکا و ایادی او با ملت ایران را ریشه‌ای دانست و گفت: ترور شهید «فخری‌زاده» نشانه عجز استکبار جهانی است.

ترور شهید «فخری‌زاده» نشانه عجز استکبار جهانی است/ دستاوردهای علمی مایه خشم دشمن می‌شود

علی‌اکبر علی‌زاده‌برمی در حاشیه گرامیداشت یاد و خاطره شهید «فخری‌زاده» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دامغان، ضمن محکوم کردن ترور شهید «محسن فخری‌زاده» از دانشمندان برجسته هسته‌ای ایران اظهار کرد: توطئه و دشمنی استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ریشه‌ای، عمیق و پایان‌ناپذیر است.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا به پیشرفت‌های بسیار زیادی در زمینه‌های مختلف هوافضا، هسته‌ای، علمی، پزشکی و دیگر عرصه‌ها دست یافته و همین دستاوردها مایه خشم و عصبانیت استکبار جهانی شده است.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جبهه قدرتمندی که در منطقه به دلیل حضور نیروهای حزب‌الله، حشدالشعبی عراق، جوانان غیور فلسطین، ارتش سوریه و ... شکل گرفته است، گفت: امروز رژیم صهیونیستی، احساس ناامنی بیشتری نسبت به گذشته دارد و جرأت مقابله مستقیم نیز ندارد؛ به همین دلیل، دست به رذیلانه‌ترین اقدامات یعنی «ترور» می‌زند.

علی‌زاده‌برمی تصریح کرد: تروریست‌ها باید بدانند که این اقدامات جنایتکارانه بی‌پاسخ نمی‌ماند و به‌طور قطع و یقین، پاسخ این جنایات خود را دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: رهبر فرزانه انقلاب در پیامی به مناسبت شهادت محسن فخری‌زاده، این دانشمند برجسته کشورمان، فرمودند «عاملان و آمران باید هر دو محکم مجازات شوند و این سیلی را محکم خواهد خورد و به سقوطشان نزدیک‌تر خواهند شد».

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مجموعه‌ای از افراد در کشور داریم که امام از آن‌ها با تعبیر لیبرال‌ها نام بردند و در پیامی که برای روحانیت در اسفندماه سال ۶۷ صادر کردند، فرمودند «لیبرال‌ها خطرناک‌ترین دشمنان اسلام ناب محمدی هستند». ایشان در پیام دیگری فرمودند «لیبرال‌ها ناشناخته‌اند» و این لیبرال‌ها باید آرام آرام برای مردم شناخته شوند.

علی‌زاده‌برمی بیان کرد: امام راحل فرمودند «غریب‌ترین چیزها، اسلام ناب محمدی (ص) است و شناسایی آن خون می‌خواهد» و تأکید کرده بودند که «دعا کنید من از اولین قربانیان این قضیه باشم» و باید گفت جریان لیبرال‌ها در کشور با پوشش به‌ظاهر اسلام وارد میدان می‌شوند و باید این‌ها به مردم شناسانده شوند.

او تصریح کرد: برخی در داخل علی‌رغم وقوع این جنایات مذبوحانه استکبارگران علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، همچنان بر طبل مذاکره می‌کوبند و باید با ابراز تأسف گفت این‌ها ایمانشان ضعیف است و مشکل اعتقادی دارند؛ چراکه اگر خدا را محور می‌دانستند، هرگز دنبال کدخدا نمی‌رفتند و گمان نمی‌کردند مذاکره با آن‌ها حلال مشکلات کنونی کشور است.

انتهای پیام/74007/ز/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول