اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

بیانیه خانواده شهید سلمانیان در چهلمین روز از خاک سپاری پیکر شهید

خانواده شهید مدافع حرم، حجت الاسلام سلمانیان در چهلمین روز از خاک سپاری پیکر مطهر شهید خود که پس از 5 سال انتظار محقق شد بیانیه ای صادر کردند.

بیانیه خانواده شهید سلمانیان در چهلمین روز از خاک سپاری پیکر شهید

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، خانواده شهید مدافع حرم، سلمان زاده، به مناسبت چهلمین روز از به خاک سپردن شهید خود بیانیه ای به شرح ذیل صادر کردند؛

بسم رب الشهدا و الصدیقین
سلام خدا بر شهیدان

به لطف خدا و الطاف خفیّه ی اهل بیت (ع)-مخصوصاً حضرت علی بن موسی الرضا(ع)-بعد از حدود پنج سال چشم انتظاری، شهید مدافع حرم حجت الاسلام مجید سلمانیان به آغوش خانواده و مردم شهید پرور کشورمان بازگشت و به انتظارمان پایان داد و از کنار حرم عقیله بنی هاشم(س) با عطر و بوی حرم امام رضا (ع) به شهر و استانمان بازگشت و استان البرز را معطر کرد.

برخود لازم می دانیم از همه مسئولین، نهادها، خانواده معظم شهدا، ایثارگران، بسیجیان، خادمان شهدا و به خصوص مردم عزیز، انقلابی، غیور و شهید پرور استان البرز و همشهریان و اقوام عزیز که در تمامی این سالها، علی الخصوص از زمان اعلام خبر تفحص پیکر شهید در کنار ما بوده و با حضور گرم و صمیمی خود در مراسمات تشییع، شام غریبان، سوم و هفتم مایه قوت قلب و تسلی خاطر این خانواده شدند کمال تشکر را داشته باشیم.

امید آن داریم که با دعای خیر شهید سلمانیان و تمامی شهدا، همگی در مسیر ولایت و پیرو راه شهیدان بوده و به برکت حضور این شهید عزیز، شاهد همدلی بیشتر در بین مردم و خدمتگزاری مسئولین در رفع مشکلات کشور عزیزمان باشیم.  

دعای خیر شهدا و خانواده شهدا بدرقه راهتان

خانواده شهید مدافع حرم، حجت الاسلام مجید سلمانیان

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول