اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

نیاز 324 دانش‌آموز استثنایی زنجان به تبلت و گوشی/ اختصاص اتاقی در مساجد برای کارتن‌خواب‌ها

رئیس هیأت مدیره خیریه کلبه مهربانی با اشاره به نیاز دانش‌آموزان استثنایی به تجهیزات کمک آموزشی گفت: 324 نفر از دانش‌آموزان این مدارس حائز دریافت گوشی یا تبلت هستند.

نیاز 324 دانش‌آموز استثنایی زنجان به تبلت و گوشی/ اختصاص اتاقی در مساجد برای کارتن‌خواب‌ها

محسن اجلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس از زنجان با اشاره به همکاری این مؤسسه با آموزش و پروش استثنایی استان زنجان اظهار کرد: مؤسسه خیریه کلبه مهربانی چند سالی است که با آموزش و پرورش افراد استثنایی همکاری و مراوداتی دارد که سعی می‌شود بستر و زمینه لازم برای تحصیل کودکان معلول را فراهم کند.

رئیس هیأت مدیره خیریه کلبه مهربانی با اشاره به اینکه در ایام کرونا کودکان استثنایی در مدرسه حضور پیدا می‌کنند، گفت: در این ایام مدارسی که تجهیزات ضدعفونی کننده نداشتند، مؤسسه خیریه کلبه مهربانی تجهیزات مورد نیاز را تهیه و در اختیار این مدارس گذاشت.

وی با بیان اینکه در این ایام با مدیر مدارس استثنایی تماس گرفته شده است، تصریح کرد: در این تماس به این نتیجه رسیدیم که 324 نفر از دانش‌آموزان این مدارس حائز دریافت گوشی یا تبلت هستند.

اجلی ادامه داد: با توجه به شرایط این افراد و این موضوع که آموزش این افراد در ایام کرونا با مشکلاتی رو‌به‌رو شده کمپینی با عنوان «مدرسه آنلاین بساز» راه‌اندازی کرده‌ایم که تاکنون در این کمپین دو گوشی همراه تهیه شده است.

رئیس هیأت مدیره خیریه کلبه مهربانی هدف این کمپین را کمک به کودکان نیازمند به تجهیزات آموزشی دانست و گفت: این کمپین با هدف اینکه هیچ دانش‌آموزی در استان به خاطر نداشتن این تجهیزات از تحصیل عقب بیافتد راه‌اندازی شده است.

وی با تقدیر از خبرگزاری فارس به خاطر گزارش چند روز گذشته با عنوان «دستام آقا یخ زدن» در مورد مشکلات دانش‌آموزان روستایی گفت: امیدواریم هر چه زودتر بتوانیم گوشی و تبلت مورد نیاز برای دانش‌آموزان نیازمند را تهیه کنیم و ما در واقع پلی بین خیرین و نیازمندان هستیم.

اجلی در رابطه با کارتن خواب‌ها و بی‌سرپناهان استان زنجان تصریح کرد: با توجه به سرد شدن هوا و اینکه برخی از کارتن خواب‌ها و بی‌سر‌پناهان مکان و جای مناسب برای استراحت و خوابیدن ندارد به نظر من باید مساجدی که در سطح استان خالی هستند، اتاق یا مکانی را در درون مساجد در نظر بگیرند تا این افراد شب را در آنجا سپری کنند.

رئیس هیأت مدیره خیریه کلبه مهربانی افزود: در استان زنجان مساجد زیادی وجود دارد که امیدواریم مساجدی که امکانات پناه دادن به کارتن‌خواب‌ها را دارند در این ایام که سرما بی‌داد می‌کند، امکان استراحت برای بی‌سرپناهان در جای گرم فراهم کنند.

وی با بیان اینکه جمع شدن کارتن‌خواب‌ها باعث زیباتر شدن چهره شهر نیز می‌شود، تصریح کرد: با این کار دیگر در سطح شهر شاهد مرگ و میر کارتن خواب و بی‌سرپناهان نخواهیم بود.

انتهای پیام/73002/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول