اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

استخدام برای مشمولان غایب ممنوع است

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی کردستان از ممنوعیت استخدام برای مشمولان غایب خبر داد و گفت: مشمولانی که خود را در تاریخ تعیین شده از سوی سازمان وظیفه عمومی برای اعزام به خدمت و یا رسیدگی به وضعیت معافیت معرفی نکنند مرتکب غیبت می‌شوند.

استخدام برای مشمولان غایب ممنوع است

علی مجیدی در‌‌ گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: مشمولانی که خود را در تاریخ تعیین شده از سوی سازمان وظیفه عمومی برای اعزام به خدمت و یا رسیدگی به وضعیت معافیت معرفی نکنند، مرتکب غیبت می‌شوند.

وی برخی از پیامدهای و تبعات منفی غیبت مشمولان را محرومیت از ادامه تحصیل در مقاطع تحصیلی مختلف، ممنوعیت هرگونه استخدام، 3 تا 6 ماه اضافه خدمت نسبت به مدت زمان خدمت اصلی، محرومیت ادامه تحصیل در دانشگاه، خروج از کشور و محرومیت از دریافت هرگونه وام و ... عنوان کرد.

وی ادامه داد: افرادی که برگ معافیت موقت (پزشکی،کفالت ومواردخاص) دریافت کرده و پس از انقضای مدت اعتبار آن ظرف یک ماه برای تجدید رسیدگی خود را معرفی نکنند مرتکب غیبت شده، همچنین دانش‌آموزانی که بعد از ورود به سن مشمولیت، فارغ التحصیل، اخراج یا ترک تحصیل نموده و تا یک سال پس از فراغت از تحصیل، انصراف، اخراج یا ترک تحصیل خود را معرفی نکنند نیز مرتکب غیبت می‌شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان کردستان خاطرنشان کرد: در ضمن مدت مجاز تحصیلی در مقاطع کاردانی 2/5 سال ،کارشناسی ناپیوسته 3سال، کارشناسی ارشد ناپیوسته 3 سال وکارشناسی پیوسته 5 سال است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول