اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

خراسان شمالی در بیشتر شاخص‌ها به رتبه‌های زیر ۲۰ ارتقاء یافته است

استاندار خراسان شمالی گفت: در بیشتر شاخص‌های توسعه، استان به رتبه‌های پایین‌تر از بیست ارتقا یافته و این به دلیل همت و تلاش مدیران است، اما ما حق ناامید کردن مردم را نداریم و نباید کار خوب را بد جلوه دهیم، زیرا ظلم بزرگی به این مردم است.

خراسان شمالی در بیشتر شاخص‌ها به رتبه‌های زیر ۲۰ ارتقاء یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در نشست ۱۵۰ دقیقه‌ای با شورای هماهنگی اصلاح‌طلبان استان، اشاره‌ای به شهادت دکتر فخری زاده داشت و اظهار کرد: ما بیش از هر نظامی در دنیا قربانی تروریسم و از دست دادن بهترین یاران انقلاب بوده‌ایم و تعداد این شهدا هم کم نیست.

وی با تأکید بر اینکه نگاه من انجام کار جمعی است، تصریح کرد: فارغ از تمام اختلاف‌نظرها، دغدغه استان راداریم و این هدف مشترک می‌تواند بسیاری از پیوندها را ایجاد کند.

استاندار خراسان شمالی در ارتباط با خروجی نشست‌ها و جلسات متعدد نیز افزود: باید به مسائل با ابعاد منطقی نگریست و داشته‌ها و نداشته های استان با سایر استانها نیز مقایسه شود تا سپس تصمیم‌گیری کنیم، اما نگاه ما همیشه بر انجام امور بوده است.

وی در خصوص شاخص‌های مختلف استان در سطح کشور خاطرنشان کرد: در بیشتر شاخص‌ها استان به رتبه‌های پایین‌تر از بیست ارتقا یافته و این به دلیل همت و تلاش مدیران است اما ما حق ناامید کردن مردم را نداریم و نباید کار خوب را بد جلوه داد زیرا ظلم بزرگی به این مردم است.

شجاعی بابیان اینکه رسیدن به پیشرفت کار آسانی نیست، اظهار داشت: از تمامی احزاب استان انتظار داریم تحلیل درستی از امور ارائه دهند و تمامی امور نباید به‌صورت همزمان انجام شود بلکه در یک بازه زمانی مشخصی این اقدامات صورت گیرد.

وی در پاسخ به موضوع انتصاب جوانان گفت: هرگز برای راضی کردن فرد یا گروهی انتصابی را تأیید نمی‌کنم چراکه انتصاب باید برای مردم و خدمت به مردم باشد.

شجاعی درباره سفر اخیر سردار محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) و نایب‌رئیس مجلس به استان اظهار داشت: اگر تفاهم نامه‌ای با قرارگاه خاتم‌الانبیا منعقدشده برای این است که فضایی تعریف‌شده تا هیچ پروژه‌ای متوقف نشود و تمامی مصوبات سفر نایب‌رئیس مجلس به‌منزله انجام و قطعی شدن کار است.

وی با اشاره به جمعیت ۵۴ درصدی کارگری استان افزود: در شهرستان‌ها باید جایگاهی برای آنان اختصاص و به مسائل آنان رسیدگی و دغدغه‌های آنان به حداقل برسد.

وی بااهمیت دانستن برگزاری رویدادهای ملی و بین‌المللی در استان افزود: اگر وضعیت بیماری کرونا نبود بدون شک هرماه شاهد برگزاری یک جشنواره ملی و بین‌المللی در سطح استان بودیم.

شجاعی همچنین خواستار برگزاری جلسات به‌طور منظم شد و اظهار داشت: در قالب برگزاری این جلسات منظم و مستمر می‌توانیم مسائل حوزه‌های مختلف استان را سریع‌تر حل کنیم.

وی افزود: تشکیل مجامع مشورتی برای مشارکت دادن اقشار مختلف استان در تصمیم‌گیری‌های مربوط به خود آنان و شفاف‌سازی امور است و بسیاری از اقدامات شاخص نیز از طریق همین مجامع باید بیان و اطلاع‌رسانی شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول