اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

پژمانفر: با پیگیری‌های انجام شده شرکت تراورس به دولت بازگردانده شد

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: با پیگیری‌های انجام شده در سال‌های گذشته در نهایت شرکت تراورس که وظیفه مراقبت از خطوط ریلی را برعهده دارد و به بخش خصوصی واگذار شده بود، به شرکت راه‌آهن بازگردانده شد.

پژمانفر: با پیگیری‌های انجام شده شرکت تراورس به دولت بازگردانده شد

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، گفت: با پیگیری‌های انجام شده در سال‌های گذشته توسط اینجانب، شرکت تراورس که در زمان وزارت عباس آخوندی در وزارت راه به بخش خصوصی واگذار شده بود، با رأی دادگاه به شرکت راه‌آهن بازگردانده شد.

وی افزود: شرکت تراورز وظیفه مراقبت و حفظ و نگهداری خطوط ریلی کشور را برعهده دارد و این وظیفه یک وظیفه حاکمیتی است و اصلاً نباید به بخش خصوصی واگذار شود.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس اظهار داشت: در طول مدتی که شرکت تراورس به بخش خصوصی واگذار شده بود کارگران این شرکت از سوی جریانات مختلف تحت فشار بودند تا در رفت و آمد قطارها در خطوط ریلی کشور اخلال ایجاد کنند، اما کارگران این شرکت با وجود آنکه حق و حقوقشان هم ضایع می‌شد، به هیچ وجه تحت تأثیر فشارهای جریانات مختلف قرار نگرفتند.

پژمانفر با بیا ن این که کارگران شرکت تراورز همواره به دنبال احقاق حقوقشان از طریق قانونی بودند، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های انجام شده طی سال‌های گذشته و با همکاری خوبی که مدیرعامل فعلی راه‌آهن (آقای رسولی) داشت، نهایتا با رأی دادگاه شرکت تراورس به بخش دولتی (شرکت راه‌آهن) بازگردانده شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول