اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

رحمانی فضلی: همه محدودیت‌ها برای مراقبت از ۳ درصد پرریسک جامعه است

وزیرکشور گفت: همه محدودیت‌ها برای مراقبت از ۳ درصد پرریسک جامعه است.

رحمانی فضلی: همه محدودیت‌ها برای مراقبت از ۳ درصد پرریسک جامعه است

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس عبدالرضا رحمانی فضلی وزیرکشور ظهر امروز در حاشیه جلسه کمیته اطلاع رسانی ستاد ملی مبارزه با کرونا و قرارگاه عملیاتی این استان گفت: جلسه امروز قرارگاه با کمیته اطلاع‌رسانی مشترک بود. این جلسات را با کمیته های دیگر هم داریم و هماهنگی ها و پیشنهاداتی که آنها دارند در این جلسات بررسی می‌شود و اگر تصمیم اجرایی باشد برای اجرا ابلاغ و اگر تصمیم‌گیری باشد برای تصمیم، به ستاد ملی ارجاع می‌شود تا در آنجا تصمیم‌گیری شود.

وزیر کشور تاکید کرد: مجموعه افرادی که در بدترین و پرریسک ترین نگاه قراردارند شامل سه درصد مردم ما می شوند و واقعیتش کمتر از این است اما عدد را بالا می گیریم و این به آن معناست که ۹۷ در این خصوص هیچ نگرانی ندارند و سالم هستند و فقط ۳ درصد هستند که به نوعی درگیر این موضوع شده اند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با بیماری کرونا تصریح کرد: تمام هم و غم ما باید این باشد که این ۳ درصد را مراقبت کنیم خود این ۳ درصد هم از خودشان مراقبت کنند تا آن ۹۷ به راحتی به زندگی خود ادامه دهد و بدون دغدغه و استرس زندگی کنند.

رحمانی فضلی خاطر نشان کرد: ما به خاطر این سه درصد مجبور می‌شویم ۹۷ درصد مردم را در شرایط خاص قراردهیم، مغازه ها را می بندیم و فعالیت‌ها و تردد‌ها را محدود می‌کنیم تجمعات را محدود می کنیم لذا مشکلات یا استرس برای مردم ایجاد می‌شود.

وی بیان داشت: خواهش ما از همه مردم و کسانی که مبتلا شدند این است که خود مراقبتی داشته باشند و قرنطینه را رعایت کنند و درمان خود را پیگیری کنند و واقعاً از تماس و ارتباط با دیگران حتماً پرهیز کنند و به آن ۹۷ درصد مردم عزیزمان هم می‌گوییم کوتاه ترین و موثرترین راه این است که ماسک بزنند و فاصله اجتماعی را رعایت کنند و حتی امکان است از تجمعات شرکت نکنند.

رحمانی فضلی تاکید کرد: انشاءالله با اقدامات بسیار خوبی که تاکنون انجام شده و تجربیاتی که اندیشیده  و کسب شده گام های بلند‌تر و موثرتری در آینده نزدیک خواهیم برداشت. لازم است از همه رسانه‌ها و همه کسانی که در رسانه‌ها کار می‌کنند و زحمت می‌کشند و در این ایام در قالب کمیته اطلاع‌رسانی با مسئولیت وزیر ارشاد همکاری کردند تشکر کنم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول