اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

راه‌اندازی 16 کارگاه تولید ماسک به همت بسیج دانش آموزی/1971 بسته لوازم التحریر توزیع شد

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کردستان گفت: 16 کارگاه تولید ماسک به همت این سازمان در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 16 کارگاه تولید ماسک به همت بسیج دانش آموزی/1971 بسته لوازم التحریر توزیع شد

اصغر عبدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج به اقدامات انجام شده توسط سازمان بسیج دانش آموزی در خصوص پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در کردستان اشاره کرد و اظهار کرد: پیش از هر اقدامی 68 گروه همیار بهداشت و سلامت در 18 حوزه بسیج دانش آموزی در سطح استان راه‌اندازی شد تا بتوانند در اقدامات عملیاتی حضور موثر داشته باشند.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت این گروه‌ها طی چند ماه گذشته ضدعفونی 707 مدرسه، 577 نقطه شهری و تولید و توزیع یک‌هزار و 119 لیتر مایع ضدعفونی انجام شده است.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کردستان ادامه داد: همچنین در این راستا 16 کارگاه تولید ماسک در سطح استان راه‌اندازی شد که در مجموع در این کارگاه‌ها 56 هزار و 550 عدد ماسک تولید و توزیع شد.

عبدی‌فر یادآور شد: همچنین برنامه‌های مختلفی تحت عنوان جشنواره "تعطیلات با نشاط با مهارت" برگزار شد که طی آن مسابقات نقاشی و اینفوگرافی دانش‌آموزان در خصوص ویروس کرونا، همیار تحصیلی، شناسایی سفیران سلامت، ارسال پیامک به دانش‌آموزان در خصوص پیشگیری از ویروس کرونا و تهیه بروشور و بنر در سطح شهر و روستا در دستور کار قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نقش بسیج دانش‌آموزی در رزمایش کمک مومنانه در استان کردستان اشاره کرد و بیان کرد: در این مدت یک هزار و 971 بسته لوازم التحریر بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شد.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی کردستان گفت: همچنین 775 عدد کیف، 247 جفت کفش، 63 دست لباس مدرسه، 10 دستگاه تبلت و 10 دستگاه گوشی هوشمند در بین 2 هزار و 326 دانش آموز کردستانی به ارزش ریالی 3 میلیارد و 482 میلیون و 550 هزار ریال اهدا شده است.

انتهای پیام/2330/75/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول