اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ثبت 17 ازدواج در روز رُند تقویم/ آمار تفکیکی ازدواج و طلاق استان بوشهر+جدول

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در خصوص ثبت واقعه ازدواج در 9 آذرماه گفت: در این روز 17 واقعه در استان ثبت شده است که به ترتیت شهرستان دیر هشت واقعه، برازجان چهار واقعه، دیلم دو واقعه، گناوه دو واقعه و بوشهر یک واقعه ازدواج ثبت الکترونیکی شده است.

ثبت 17  ازدواج در روز رُند تقویم/ آمار تفکیکی ازدواج و طلاق استان بوشهر+جدول

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مهرداد دلجو پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح عملکرد اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر طی هشت ماه امسال پرداخت و اظهار داشت: در هشت ماهه سال جاری چهار هزار  و454 واقعه ازدواج در دفاتر ازدواج و طلاق این استان به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر با اشاره به اینکه افزایش 10 درصدی آمار ازدواج در استان در مقایسه با سال گذشته را شاهد هستیم، یادآور شد: متوسط ازدواج طی هشت ماه سال جاری در کشور سه درصد رشد داشته است.

دلجو گفت: براساس آمار نسبت طلاق به ازدواج‌‌های ثبت شده در استان 31.4 درصد و نسبت طلاق‌های ثبت شده در استان نسبت به کل طلاق‌های کشور 1.2 درصد است.

وی همچنین آمار طلاق ثبت شده طی هشت ماه سال جاری را هزار و 397 واقعه عنوان و تصریح کرد: آمار طلاق در بوشهر در مقایسه با سال گذشته 13 درصد افزایش یافته است.

دلجو همچنین با اشاره به اینکه روزانه به طور متوسط پنج واقعه طلاق در استان بوشهر رخ می‌دهد، بیان کرد: در این مدت به طور متوسط روزانه 18 مورد ازدواج در استان بوشهر انجام می‌شود و  به ازای هر ۱۰۰ واقعه ازدواج 32 واقعه طلاق به ثبت رسیده است.

سرپرست اداره کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در خصوص ثبت واقعه ازدواج در 9 آذرماه افزود: در این روز 17 واقعه در استان ثبت شده است که به ترتیت شهرستان دیر هشت واقعه، برازجان چهار واقعه، دیلم دو واقعه، گناوه دو واقعه و بوشهر یک واقعه ازدواج ثبت الکترونیکی شده است.

جدول آمار ازدواج

جدول آمار طلاق

لازم به ذکر است شهرستان‌های گناوه،دیلم و عسلویه فاقد دفتر طلاق می‌باشد و افراد جهت طلاق به شهرستان‌های دیگر مراجعه می‌کنند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول