اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

خبر خوب/اهدای تبلت هوشمند به دانش آموزان محروم چنارانی

جمعی از خیرین نیکوکار پنج دستگاه تبلت هوشمند خریداری و به تعدادی از دانش آموزان و دانشجویان مناطق محروم روستای اطراف چناران اهدا شد.

خبر خوب/اهدای تبلت هوشمند به دانش آموزان محروم چنارانی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، در پی پویشی که در فضای مجازی به همت تعدادی از جوانان شهر چناران انجام شد، مبلغی بالغ بر صد میلیون ریال کمک نقدی توسط خیرین منطقه جمع آوری شد.

یکی از برگزار کنندگان این پویش در گفتگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با مبلغ جمع آوری شده چند دستگاه تبلت هوشمند خریداری و با هماهنگی مدیران مدارس چناران به تعدادی از دانش آموزان محروم اهدا شد.

وی گفت: از آنجا که اولویت با خانواده هایی که دو دانش آموز داشتند بود، در پی این اقدام 9 دانش آموز و یک دانشجوی بازمانده از تحصیل از امکان ادامه تحصیل در فضای مجازی برخوردار شدند.

سید علی نامداری با بیان اینکه این پویش همچنان توسط خیران و نیکوکاران منطقه ادامه خواهد داشت و امیدواریم در مراحل بعدی بتوانیم به کمک خیرین تعداد بیشتری دانش آموز محروم منطقه را پوشش دهیم، گفت: همچنین تعدادی از صنف موبایل فروشان چناران هم برای تعمیر رایگان تبلتهای دانش آموزان محروم اعلام آمادگی کردند.

وی متذکر شد: در کنار اهدا تبلت هوشمند به دانش آموزان با کمک خیرین توانستیم پشتبام مدرسه ای در روستای اطراف چناران را که به مساحت تقریبی 700 متر مربع بود ایزوگام کرده و به لطف خیرین نیکوکار امیدواریم این پویش نیکوکاری ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/70054

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول