اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در کشور

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: دانشگاه علوم پزشکی شاهرود موفق شد بین دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقل غیر از مراکز استان‌ها، عنوان سوم کشور را به خود اختصاص دهد.

کسب رتبه برتر دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، حبیب‌الله خجسته‌پور بعدازظهر امروز در دیدار با رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شاهرود موفق شد که بین دانشگاه‌های علوم پزشکی مستقل غیر از مراکز استان‌ها، عنوان سوم کشور را به خود اختصاص دهد که این موفقیت را به رئیس این دانشگاه و همکاران خوبشان تبریک می‌گوییم.

وی اضافه کرد: به ثبات رسیدن وضعیت کرونا در استان سمنان مرهون تلاش کادر بهداشت و درمان و همراهی مردم نجیب و قانون‌مدار استان است.‌

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: با وجود تغییر رنگ کرونایی در استان مقرر شد تا اعمال محدودیت‌ها تا روز جمعه ۱۴ آذر ادامه یابد و از روز شنبه ۱۵ آذر بر اساس رنگ‌بندی جدید اجرایی شود.‌

خجسته‌پور بیان کرد: هدف از این دیدار عرض خدا قوت و خسته نباشید به همکاران پرتلاش کادر بهداشت و درمان و تشکر از زحمات آنها در مقابله با بیماری کرونا است.‌

هیچ‌گاه تحقیق و پژوهش را فراموش نکردیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود نیز در این دیدار ضمن قدردانی از همکاری و مساعدت مجموعه تیم مدیریتی ارشد استان سمنان با این دانشگاه، اظهار کرد: صدر رویکرد سازمان بهداشت جهانی در مبارزه با کرونا همان‌گونه که در روزهای نخست شیوع کرونا اعلام شد، انسجام سیاسی و وحدت رویه بود که حرف بسیار درستی است.

رضا چمن با بیان اینکه وقتی آسیب اجتماعی رخ می‌دهد، همه باید دست به دست هم دهند تا مشکل رفع شود، افزود: مشارکت آگاهانه و داوطلبانه مردم و نظام سلامت کارآمد از دیگر مؤلفه‌های اعلامی سازمان بهداشت جهانی است.

وی با بیان اینکه در استان سمنان از صدر مدیریت تا ذیل، وحدت و انسجام بسیار خوبی را شاهدیم، تصریح کرد: تلاش کردیم تا در ریزترین تصمیم‌گیری‌ها با مشارکت مسؤولان و مدیران ارشد استان هماهنگ باشیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود ادامه داد: با رعایت دستورالعمل‌ها و مشارکت مردم، وضعیت قرمز کرونایی شهرستان شاهرود به نارنجی و وضعیت نارنجی شهرستان میامی به زرد تغییر یافت.

چمن افزود: بهترین حالت این است که بدترین و بهترین سناریوها را ذکر و ضمن امید داشتن به بهترین سناریوها برای بدترین سناریو نیز برنامه داشته باشیم.

وی تأکید کرد: یکی از اقدامات خوب انجام‌شده در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود این است که هیچ‌گاه تحقیق و پژوهش را فراموش نکرده و در طی این مدت چندین مقاله ارزشمند در مقابله با کرونا را به جامعه جهانی ارائه کرده‌ایم.‌

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود گفت: آنچه امیدبخش است، بیماریابی خوب انجام‌شده در استان و به‌ویژه حوزه تحت مدیریت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شاهرود است که حلاوت این امر را نیز چشیدیم.

چمن خاطرنشان کرد: حوزه وزارت کشور در همه موارد و بخصوص در بحث مدیریت مقابله با کرونا نهایت همکاری و مساعدت را با دانشگاه‌های علوم پزشکی استان داشته است.

نادر فخری، فرماندار سابق شهرستان شاهرود نیز ضمن قدردانی از تدبیر، دلسوزی و تعهد رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، گفت: به مجموعه کادر درمانی و بهداشتی این شهرستان خداقوت می‌گویم و از همکاری مدیران و مسؤولان این دانشگاه با ستاد مدیریت مقابله با کرونا تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول