اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

سرپرست شعبه شرکت شهرکهای کشاورزی هرمزگان منصوب شد

طی حکمی از سوی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی، مسعود رمضانپور به عنوان سرپرست شعبه شرکت شهرکهای کشاورزی استان هرمزگان منصوب شد.

سرپرست شعبه شرکت شهرکهای کشاورزی هرمزگان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، طی حکمی از سوی علی اشرف منصوری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرکهای کشاورزی "مسعود رمضانپور" به عنوان سرپرست شعبه شرکت شهرکهای کشاورزی استان هرمزگان منصوب شد.

 

 مسعود رمضانپور پیش از این در پست های اجرایی همچون مدیرجهادکشاورزی شهرستان رودان، مدیر طرح و برنامه سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، رییس تعاون روستایی شهرستان های میناب و جاسک، رئیس نظام های بهره برداری سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، دبیر ستاد طرح توسعه سازمان جهادکشاورزی هرمزگان، رئیس گروه پژوهش ، برنامه ریزی اقتصاد و توسعه روستایی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان و رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت بستک مشغول بکاربوده است.

این شرکت وظیفه‌ مدیریت و پشتیبانی از زنجیره‌ تولید کشاورزی در مجتمع‌‌ها و شهرک‌های کشاورزی گلخانه‌ای، دامی و یا شیلاتی را به عهده دارد. شرکت شهرک‌های کشاورزی با هدف هدایت، حمایت و نظارت بر احداث و توسعه‌ی شهرک‌های کشاورزی با فن‌آوری نو به منظور بهبود بهره‌وری عوامل تولید از طریق تسهیل و تسریع فرایند سرمایه‌گذاری و کارآفرینی ایجاد شده است.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول