اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کنترل هوشمند خودروها در ۳ مرکز کنترل ترافیک استان سمنان

رئیس پلیس راهور استان سمنان گفت: خودروها در سه مرکز کنترل ترافیک استان (سمنان، شاهرود و دامغان) به‌صورت هوشمند کنترل می‌شود.

کنترل هوشمند خودروها در ۳ مرکز کنترل ترافیک استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سرهنگ موسی بزرگی امشب در جلسه کمیته بازرسی و نظارت ستاد استانی مدیریت مقابله با کرونا در سمنان اظهار کرد: از ابتدای آذرماه و آغاز طرح جدید محدودیت‌های کرونایی تا امروز، تردد بیش از 35 هزار خودرو کنترل شده و از این تعداد دو هزار دستگاه عودت داده و ۳۷۰ مورد نیز اعمال قانون شده‌اند.

او افزود: تردد خودروها در سه مرکز کنترل ترافیک استان (سمنان، شاهرود و دامغان) به‌صورت هوشمند کنترل می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان سمنان با بیان اینکه ساماندهی مجوز ترددها توسط دستگاه‌های مرتبط باید صورت گیرد، گفت:‌ در بحث ترددها نباید استثنا قائل شد؛ چراکه صدور مجوزها سبب ایجاد خلل در کنترل ترددها شده و یک معضل جدی است که باید در این خصوص از سوی ستاد تصمیم‌گیری شود.

بزرگی بیان کرد: همه ترددها به‌واسطه دوربین و به‌صورت هوشمند در استان کنترل می‌شوند؛ بیش از ۹۰ درصد مردم استان محدودیت‌های اعلام‌شده را رعایت و همراهی و همکاری کرده‌اند که جای قدردانی دارد.

او گفت: شهرستان شاهرود در کنترل تردد در مبادی ورودی و خروجی و نیز در منع تردد شبانه، خوب عمل کرده است و باید در سایر شهرستان‌ها نیز تلاش و اهتمام جدی‌تری صورت گیرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول