اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

مهم ترین رکن اجرای نظارت‌های پلیس بر مبنای تذکر و آموزش است

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: مهم ترین رکن اجرای نظارت های پلیس بر مبنای تذکر و آموزش است و در تمامی برنامه های عملیاتی مبارزه با کرونا، سعی شده است شهروندان با ارائه تذکرات و توصیه های لازم در این مقوله همراه و منسجم باشند.

مهم ترین رکن اجرای نظارت‌های پلیس بر مبنای تذکر و آموزش است

سردار احمد طاهری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: با بیان اینکه"عزم همگانی ویروس کرونا را شکست می دهد"، اظهار داشت: پس از ابلاغ مصوبات مرحله جدید محدودیت های ترافیکی و نوع فعالیت واحدهای صنفی با توجه به وضعیت شهرها در استان، برنامه ریزی عملیاتی پلیس با همکاری دیگر دستگاه های مسئول در دستور کار قرار گرفت.

وی با قدردانی از مردم و اصناف استان در اجرای محدودیت های ابلاغی از سوی ستاد مقابله با کرونا، بیان کرد: مهم ترین رکن اجرای نظارت های پلیس بر مبنای تذکر و آموزش است و در تمامی برنامه های عملیاتی مبارزه با کرونا، سعی شده است شهروندان با ارائه تذکرات و توصیه های لازم در این مقوله همراه و منسجم باشند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به انسجام و هم افزایی دستگاه ها در اجرای مطلوب طرح در سطح استان اظهار داشت: در کنار برنامه های اجرایی در نظارت بر واحدهای صنفی از سوی ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس استان، روزانه حدود 45 تیم بر روند اجرای محدودیت ها بر اصناف در استان نظارت دارند.

این مقام ارشد انتظامی در استان گفت: مجموعه نیروی انتظامی استان نیز همگام با شما عزیزان برابر رسالت خطیر تامین نظم و امنیت، با تمام توان و تلاش برای جلوگیری از گسترش آلودگی ویروس کرونا، کنترل تخلفات صنفی، پایش محورها و مبادی ورودی استان در حال خدمتگزاری است.

سردار طاهری خاطرنشان کرد: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همدلی و همراهی هم استانی های عزیز بخصوص اصناف و رانندگان، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی، از خداوند متعال توفیق تداوم خدمتگزاری به هم استانی های عزیز را مسئلت نموده، امیدواریم با رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا، پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تردد های غیر ضروری و قطع شدن زنجیره اتصال هر چه زودتر زمینه ریشه کن شدن این بیماری  فراهم شود.

 

انتهای پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول