اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کاهش بیش از ۵۰ درصدی بستری‌های کرونایی در کنگاور

مدیر شبکه و بهداشت درمان کنگاور گفت: موارد بستری در شهرستان از حدود بیش از ۶۰ نفر به ۲۷ نفر کاهش پیدا کرده که کاهش آمار بیش از ۵۰ درصد را نشان می‌دهد.

کاهش بیش از ۵۰ درصدی بستری‌های کرونایی در کنگاور

حسین امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص اوضاع و احوال کرونا در شهرستان کنگاور، اظهار داشت: با توجه به طرح شهید سلیمانی طرح محله محور و رعایت شهروندان، موارد بستری‌ها کم شده و آمار روبه کاهش شده است.

وی ادامه داد: موارد بستری از حدود بیش از ۶۰ نفر اکنون به ۲۷ نفر کاهش پیداکرده که کاهش آمار بیش از ۵۰ درصد را نشان می‌دهد که امیدواریم این وضعیت ادامه داشته باشد.

مدیر شبکه و بهداشت درمان کنگاور در خصوص نظارت‌ها، گفت: نظارت‌ها با همکاری فرماندار، سپاه، اتحادیه‌ها، اصناف و دادستان از سطح شهر در حال انجام است و مکان‌هایی که باید براساس پروتکل‌های بهداشتی تعطیل باشند در صورت عدم رعایت منجر به پلمب می‌شوند.

امیری از همکاری و همیاری مردم که منجر به کاهش آمار مراجعات سرپایی شده تشکر و قدردانی کرد و افزود: از شهروندان می‌خواهیم در رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشند تا شاهد قطع  زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم.

انتهیا پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول