اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

شریعتی: اجرای داوطلبانه نظارت‌های فراپادمانی خاتمه خواهد یافت

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: در سالگرد شهادت حاج ‎قاسم سلیمانی، اجرای داوطلبانه نظارتهای فراپادمانی از جمله ‎پروتکل الحاقی خاتمه خواهد یافت.

شریعتی: اجرای داوطلبانه نظارت‌های فراپادمانی خاتمه خواهد یافت

مالک شریعتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: امروز ماده 6 طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران با پیشنهاداتی اصلاح شده و به تصویب رسید.

وی افزود: این پیشنهاد به تصویب ‎مجلس انقلابی رسید و با تایید شورای نگهبان، در سالگرد شهادت حاج ‎قاسم سلیمانی(یک ماه آینده)، اجرای داوطلبانه نظارتهای فراپادمانی از جمله ‎پروتکل الحاقی خاتمه خواهد یافت.

شریعتی ادامه داد: گفتنی است که این ماده از زمان تصویب این قانون یعنی از امروز به مدت یک ماه مهلت داده می‌شود که کشورها به تعهدات خود عمل کنند هر چند مثل روز روشن است که ۱+۴ باز هم به تعهدات خود عمل نخواهد کرد و در صورت عدم تعهد اجرای داوطلبانه نظارتهای فراپادمانی از جمله ‎پروتکل الحاقی خاتمه خواهد یافت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول