اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

اطلاعیه شماره2 طرح کوچ/ برگزاری دوره ضمن خدمت کنترل وزن دانش‌آموزان

در دومین اطلاعیه طرح ملی کوچ، از آموزش 12.5 میلیون نفرساعت معلم و فرهنگی در دوره ضمن خدمت کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان خبر داده شد.

اطلاعیه شماره2 طرح کوچ/ برگزاری دوره ضمن خدمت کنترل وزن دانش‌آموزان

به گزارش گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، اطلاعیه شماره دو طرح ملی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان رسماً از سوی معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش صادر شد.

در این اطلاعیه آمده است: «به دنبال همکاری تمام فرهنگیان در طرح کوچ و نیاز به آموزش تمام پرسنل آموزشی کشور، 18ساعت آموزش ضمن با موضوع آشنایی با بسته تحولی کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم، با کد 99506814 برگزار شد که طی آن 12 میلیون و 517هزار و 902 نفرساعت معلم و فرهنگی مشتمل بر مدیران، معلمین، معاونین و ... مدارس کشور، تحت آموزش چگونگی مداخلات موثر در طرح کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان قرار گرفتند.

در این دوره ضمن خدمت، سرفصل‌ها و موضوعاتی چون آشنایی با عوارض چاقی و اضافه وزن در دانش‌آموزان، اهمیت و ضرورت طرح، راه‌های پیشگیری، فعالیت‌های ورزشی مناسب، آشنایی با تغذیه سالم دانش‌آموزان، اجرا و کنترل فعالیت‌های بدنی دانش‌آموز در منزل، فعالیت‌های مدرسه‌ای و ... به شرکت‌کنندگان آموزش داده شد.

دوره آموزش ضمن خدمت برای مداخلات موثر تحت عنوان «نحوه ارزیابی، غربالگری و اجرای مداخلات در پروژه کنترل وزن و چاقی دانش‌آموزان» برای تمام عوامل اجرایی و نظارتی این پروژه با 16ساعت آموزشی و با کد 99506827 بر روی سامانه LTMS فرهنگیان کشور  قرار گرفته و در حال اجراست.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول