اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

تخریب 10 تا 80 درصدی واحد‌های مسکونی مجاور حادثه انفجار منزل در خرم‌آباد

مدیر کل مدیریت بحران استانداری لرستان گفت: واحد‌های ساختمانی اطراف حادثه انفجار محله کوی آبشار بین ده تا هشتاد درصد تخریب شدند.

تخریب 10 تا 80 درصدی واحد‌های مسکونی مجاور حادثه انفجار منزل در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مهدی پازوکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه بر اثر انفجار یک واحد مسکونی دو طبقه در محله کوی آبشار تخریب شد، عنوان کرد: بر اثر این انفجار ۱۲ نفر مصدوم شد که 9 نفر به مراکز درمانی انتقال و سه نفر به طور سرپایی مداوا شدند.

وی افزود: حال 2 نفر از مصدومانی که به بیمارستان منتقل شده‌اند وخیم گزارش شده، همچنین از دو نفری که زیر آوار مانده بودند جسد یک نفر پیدا شد و تلاش برای یافتن نفر دوم ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری لرستان افزود: بر اثر این انفجار ساختمان‌های مسکونی اطراف نیز بین ده تا هشتاد درصد تخریب شدند و همه خودروهایی که در نزدیکی محل وجود داشت، دچار صدمه شده‌اند.

پازوکی در مورد برآورد خسارت‌های ناشی از انفجار نیز گفت: پس از پایان عملیات امداد و نجات و‌ پایان آوار برداری میزان خسارت‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول