اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پیروی از ولایت فقیه ادامه راه شهیدانی چون فخری‌زاده است

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس گفت: تنها مسیری که ادامه‌دهنده راه شهدایی مانند دانشمند شهید فخری‌زاده مشخص کردند پیروی از ولایت فقیه و رهبری است.

پیروی از ولایت فقیه ادامه راه شهیدانی چون فخری‌زاده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت‌الاسلام سید‌خلیل صفی‌الحسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: همه شهدای انقلاب به ویژه شهدای حرم و شهدای هسته‌ای ایران در راستای پیروی از ولایت فقیه و پیشرفت کشورمان در حوزه های مختلف گام برداشتند.
وی تصریح کرد: برای ادامه راه شهدایی مانند دانشمند شهید هسته‌ای فخری‌زاده باید از رهبر معظم انقلاب و ولایت فقیه پیروی کرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به سالروز حماسه 9 دی و سالروز شهدای 12 دی گنبدکاووس خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این ایام مصادف با ایام فاطمیه اول و سالگرد «سردار شهید سلیمانی» است و با توجه به وضعیت شهرستان به لحاظ بیماری کرونا بنا داریم مراسم مشترکی برگزار کنیم.
وی بیان کرد: روز شنبه ۱۳ دی ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ برنامه مشترک گرامیداشت حماسه ۹ دی، شهدای ۱۲ دی گنبدکاووس و سالگرد «سردار شهید سلیمانی» با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.
صفی‌الحسینی با بیان اینکه شهرستان گنبدکاووس در وضعیت قرمز به لحاظ بیماری کرونا قرار گرفته است، گفت: اگر شرایط شهرستان در وضعیت زرد و مطلوب قرار گرفت برنامه‌های این ایام به صورت حقیقی و حضوری خواهد بود و در غیر این‌صورت مراسم در شرایط خاص و محدود و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار و بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی اجرا می‌شود.
وی ادامه داد: سلامتی مردم اولویت ما بوده و تمامی برنامه‌ها در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی براساس مصوبات و دستورالعمل‌های ستاد استانی و شهرستانی مبارزه با بیماری کرونا برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2307

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول