اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

محدودیت های کرونایی در 5 شهر استان قزوین تمدید شد

استاندار قزوین گفت: با جمع بندی گزارش های مربوط به وضعیت بیماری کرونا در قزوین، محدودیت های کرونایی در 5 شهر استان برای یک هفته دیگر تمدید شد.

محدودیت های کرونایی در 5 شهر استان قزوین تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، هدایت الله جمالی پور اظهارداشت: قرمز شدن وضعیت استان در هفته های گذشته موجب شد تا در جلسات ستاد کرونا و قرارگاه عملیاتی مصوب کنیم تا محدودیت هایی در کسب و کار و تردد مردم اعمال شود تا بتوانیم شرایط بیماری را کنترل کنیم.

استاندار قزوین بیان کرد: هر چند باید از همکاری مردم و کسبه در اجرای طرح هوشمند محدودیت ها تشکر و قدردانی کنیم اما همچنان نگران سلامت مردم هستیم و تا زمانی که روند بیماری در استان نزولی نشده باید مراقبت ها و محدودیت ها تشدید شود.

وی تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا در کشور محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های قرمز یک هفته دیگر تمدید شده است و در این راستا برخی شهرهای ما نیز در این ردیف قرار دارند.

جمالی پور یادآورشد: بر اساس اعلام سخنگوی ستاد مقابله با کرونا تعداد ۱۶۰ شهر با وضع قرمز روبرو بودند که این تعداد اکنون به ۶۴ شهر کاهش یافته و محدودیت‌ها در این شهرها تا یک هفته دیگر ادامه می‌یابد.

وی گفت: در استان قزوین نیز شهرهای قزوین، البرز، آبیک، بوئین زهرا و تاکستان در لیست قرمز قرار دارند لذا محدودیت های اعمال شده تا یک هفته دیگر تمدید می شود.

جمالی پور اظهارداشت: محدودیت کنونی در همه شهرها تا صبح روز شنبه ادامه دارد و از شنلبه تا یک هفته دیگر تمدید می شود و این محدودیت‌‎ها در برخی شهرهایی که تغییر وضعیت داشته باشند کمتر خواهد شد.

استاندار قزوین خواستار تداوم همکاری مردم در اجرای این مصوبات شد و گفت: مردم باید صبوری کنند و تحمل داشته باشند تا سلامت خود و خانواده و مردم دیگر به خطر نیفتد.

بر اساس این اعلام، همه اصناف غیر از مشاغل گروه یک تعطیل است و ورود خودرو‌های غیر بومی به شهر‌های قرمز و نارنجی ممنوع است و متخلفان جریمه می‌شوند.

شهرستان آوج در حال حاضر در وضعیت نارنجی قرار دارد و گرو‌های یک، دو و سه در این شهر اجازه فعالیت دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول