اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

5 باب مخزن ذخیره آب در روستاهای دهگلان احداث شد

مدیر امور آبفا دهگلان گفت: پنج باب مخزن ذخیره آب در روستاهای شهرستان دهگلان احداث شد

5 باب مخزن ذخیره آب در روستاهای دهگلان احداث شد

فرهاد باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج با اشاره به ایجاد پنج باب مخزن ذخیره آب در روستاهای این شهرستان طی سالجاری اظهار کرد: سه باب از این مخازن 50 مترمکعبی، یک مخزن 100 و یک مخزن 300 مترمکعبی بوده است.

وی افزود: علاوه بر این اقدامات، امسال در بخش مشترکین، پایش 20 روستا برای شناسایی انشعاب‌های غیرمجاز انجام شد که موجب شناسایی 50 انشعاب غیرمجاز شد.

وی خاطر نشان کرد: از این تعداد 32 مورد تبدیل به مجاز و 18 مورد نیز به ناچار به دادگاه معرفی شدند.

مدیر امور آبفا دهگلان یادآور شد: همچنین برای جبران آب شرب مجتمع بلبان آباد – گردمیران که شامل 1200 اشتراک متعلق به گردمیران سفلی، علیا و بکرآباد و 1189 اشتراک متعلق به بلبان آباد است، یک حلقه چاه به عمق 70 متر و 4.5 کیلومتر خط انتقال اجرا شده که در آینده نزدیک، وارد مدار بهره‌‌برداری خواهد شد.

باقری تصریح کرد: اقدام برای آبرسانی سیار به 10 روستا و شهر بلبان آباد به میزان 5 میلیون لیتر طی 3 ماه، حل مشکل سرریز مخزن 2 روستا، تعمیر و نصب 2 دستگاه دیزل ژنراتور، پایش 40 کیلومتر خط انتقال در روستاها و مدیریت مصرف 15 روستا با تنظیم شیر فلکه ها از دیگر اقدامات آبفا دهگلان در سال 99 بوده است.

مدیر امور آبفا دهگلان خاطرنشان کرد: در بخش کنترل کیفی، 30 هزار آزمون کلرسنجی، 900 مورد آزمون میکروبی، 140 مورد آزمون شیمیایی و توزیع 4 تن کلر در روستاها و شهر انجام شده است.

وی در پایان با بیان اینکه در سالجاری 20 کیلومتر شستشوی شبکه آب انجام شده است، افزود: همچنین 600 متر عملیات توسعه شبکه آب، ، 13 کیلومتر شستشوی شبکه فاضلاب و 530 مورد رفع شکستگی از فعالیت‌های آبفا دهگلان در این مدت بوده است.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول