اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

محدودیت‌های تردد در چهارمحال و بختیاری تا هفته آینده تمدید شد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در هفته آینده نیز کماکان محدودیت تردد از ساعت ۹ شب تا چهار صبح و تعطیلی اصناف در ساعت شش بعد از ظهر برقرار است مگر اینکه ستاد ملی کرونا در روز شنبه تصمیم مغایری داشته باشد.

محدودیت‌های تردد در چهارمحال و بختیاری تا هفته آینده تمدید شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز اقبال عباسی در جلسه ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا با تسلیت شهادت دانشمند هسته‌ای و شهیدان نورمند و محمدیوسفی، گفت: طرح مقابله با ویروس کرونا که به نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی نام‌گذاری شده است از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند یک الگوی موفق برای سایر کشورها باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم همکاری و تعامل همه‌جانبه فرمانداران برای اجرای این طرح مهم تصریح کرد: بیش از ۱۲۰۰ پایگاه برای اجرای این طرح در قالب تیم‌های مشترک از پایگاه‌های مقاومت بسیج، مراکز بهداشت هر شهر یا روستا، هلال‌احمر، نهادهای حمایتی و ... سازماندهی شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: این انسجامی که در اجرای این طرح بین همه‌ دستگاه‌های استانی ایجاد شده اتفاق ارزشمندی است و باید حداکثر استفاده از این رویداد بی‌سابقه را در جهت مقابله موثر با ویروس کرونا به کار بست.

وی ادامه داد: امروز کانون ویروس کرونا در استان شهرستان سامان و کیار است لذا باید توجه بیشتری از سوی فرمانداران به این شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز شود.

محدودیت‌ها در هفته آینده هم پابرجاست

عباسی تاکید کرد: در هفته آینده نیز کماکان محدودیت تردد از ساعت ۹ شب تا چهار صبح و تعطیلی اصناف در ساعت شش بعد از ظهر برقرار است مگر اینکه ستاد ملی کرونا در روز شنبه تصمیم مغایری داشته باشد.

وی تاکید کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا بر اساس وضعیت هر شهرستان  محدودیت گروه‌های شغلی اعمال می‌شود و در شهرهای دارای وضعیت قرمز تمامی گروه‌های شغلی بجز گروه شغلی یک و در شهرهای دارای وضعیت نارنجی و زرد گروه‌های شغلی سه و چهار شامل تعطیلی هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه دلیل عمده ابتلاها در استان مهمانی‌هاست، گفت: در هفته آینده نیز برای جلوگیری از گسترش مجدد ویروس کرونا باید نظارت‌ها بر عدم برگزاری مراسمات و تجمعات افزایش یابد.

وی تصریح کرد: کلیه خدمات در ادارات استان از هفته آینده فقط با ارائه کارت ملی امکان‌پذیر است تا بتوانیم افرادی که در سیستم علوم‌پزشکی مبتلا به کرونا شناخته شده‌اند را شناسایی و از دادن خدمات تا پایان دوره قرنطینه جلوگیری کنیم.

عباسی در پایان خاطرنشان کرد: کنترل ورودی و خروجی  در هفته آینده نیز اعمال می‌شود و کماکان هیچ مدیری در هیچ اداره‌ای اجازه برگزاری مراسم تودیع و معارفه را ندارد و با متخلفین برخورد قاطع خواهد شد.

انتهای پیام/68033/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول