اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

کاهش محدودیت‌های کرونایی در هفته آینده/ تردد همچنان در محدودیت

استاندار یزد گفت: با توجه به تغییر وضعیت کرونای استان در فعالیت اصناف گشایش هایی ایجاد می شود.

کاهش محدودیت‌های کرونایی در هفته آینده/ تردد همچنان در محدودیت

 به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، محمدعلی طالبی، در صفحه توییتر شخصی خود، تغییر وضعیت کرونا در استان را حاصل تلاش همگانی و همکاری خوب مردم دانست و اظهار کرد: در هفته آینده در فعالیت اصناف گشایش هایی ایجاد خواهد شد.

 وی در این پیام از مردم خواست تا همچنان در رعایت دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا اهتمام ورزند و افزود: برای رسیدن به ثبات بیشتر بخشی از محدودیت های ورود پلاک های غیربومی و رفت آمدهای شبانه ادامه خواهد یافت.

ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد نیز گفت: در حال حاضر ۵۶۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد نیز ۱۶۱ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه، خدمات دریافت می‌کنند.

وی علت سیر نزولی بستری های کرونایی را اعمال محدودیت ها دانست و اظهار کرد: شهروندان نباید کاهش آمار بستری‌ها را کم شدن خطر کرونا بدانند چراکه هرگونه اهمال سبب بازگشت آمار صعودی خواهد شد.

شهر‌های ابرکوه، خاتم، مهریز و میبد در استان یزد از چهارشنبه ۱۲ آذر از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر کرده است و فقط گروه شغلی ۳ و ۴ شامل محدودیت خواهند بود.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول