اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

توزیع یک‌هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در ملایر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر گفت: تاکنون یک‌هزار بسته معیشتی بین اقشار و خانواده‌های نیازمند و بیماران سرطانی توزیع شده است.

توزیع یک‌هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های نیازمند در ملایر

 پژمان جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه اداره اوقاف این شهرستان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون در کنار سایر نهدها و دستگاها خدمات لازم را ارائه کرده است اظهار کرد: توزیع بسته‌های معیشتی در چند مرحله یکی از مهمترین اقدمات در این زمینه به شمار می‌رود.

وی گفت: توزیع بسته‌ها در ماه مبارک رمضان، در قالب کمک‌های مومنانه، ماه محرم و صفر در قالب طرح شمیم حسینی، هفته وقف و طرح شهید سلیمانی بوده که تاکنون ۸ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر با بیان اینکه برای این تعداد بسته بیش از ۲ میلیارد تومان از محل موقوفات سیف الدوله در راستای نیت واققف هزینه شده است تصریح کرد: در حال حاضر توزیع بسته‌های معیشتی طرح «شهید حاج قاسم سلیمانی» در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در این زمینه این اداره قرار است ۲ هزار بسته معیشتی را بین نیازمندان توزیع کند تصریح کرد: برای این تعداد بسته ۷۰۰ میلیون تومان هزینه شده و میزان هزینه برای هر بسته ۳۵۰ هزار تومان بوده است.

جعفری با بیان اینکه توزیع این بسته‌ها همزمان با هفته بسیج شروع شده و تا ۱۳ آذرماه ادامه دارد گفت: تاکنون یک‌هزار بسته بین اقشار و خانواده‌های نیازمند و بیماران سرطانی توزیع شده است.

وی توزیع اقلام بهداشتی و مواد ضدعفونی‌کننده، تجهیزات پزشکی شامل کپسول اکسیژن، ماسک پزشکی، ماسک سه لایه، تجلیل از کادر درمانی شهرستان ملایر و طرح مهر تحصیلی را از دیگر اقدامات اداره اوقاف از ابتدای شیوع کرونا تا کنون برشمرد.

انتهای پیام/89013

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول