اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح 59 میلیارد ریال طرح عمرانی و اشتغالزایی سپاه در ریگان

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز 59 میلیارد ریال پروژه در شهرستان ریگان افتتاح شد که کمیته امداد و گروه‌های جهادی در این طرح‌ها مشارکت داشتند.

افتتاح 59 میلیارد ریال طرح عمرانی و اشتغالزایی سپاه در ریگان

به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، سردار حسین معروفی در حاشیه افتتاح طرح‌های سپاه در این شهرستان اظهار داشت: ساختمان ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ریگان با زیر بنای ۸۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳ میلیارد تومان افتتاح شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: پروژه تکمیل ۵۰ واحد مسکونی محرومان یکی از کارهای ارزشمندی بود که هر یک با اعتبار ۱۰میلیون تومان با همکاری گروه‌های جهادی افتتاح شد و ساخت و تکمیل ۱۳واحد مسکونی با هماهنگی کمیته امداد با اعتبار یک‌میلیارد تومان امروز افتتاح شدند.

وی افزود: یک سوله ورزشی صالحین در روستای عباس‌آباد سردار با زیر بنای ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار یک‌میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید و ۲واحد خانه عالم افتتاح و گلخانه، کارگاه خیاطی و کارگاه قالیبافی از جمله طرح‌هایی بودند که امروز مردم شهرستان از مزایای آنها برخوردار شدند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: امروز در مجموع ۵۹ میلیارد ریال پروژه در شهرستان ریگان افتتاح شد که کمیته امداد و گروه‌های جهادی نیز در این طرح‌ها مشارکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ماموریت‌هایی که با نظر ولی امر مسلمین به سپاه و بسیج واگذار شده است، بحث خدمات اجتماعی تحت قرارگاهای خدمات‌رسانی، مردم‌یاری و بسیج سازندگی در حوز‌ه‌های مختلف خدماتی اجتماعی، جهیزیه فرهنگی و...است.

وی از اجرای تفاهمنامه جهت ساخت سیل‌بند در شهرستان ریگان در روستای محاصره در سیلاب خبر داد و عنوان کرد: گروه جهادی سیدالشهداء با هماهنگی سپاه خدمات ارزنده‌ای در شهرستان ریگان انجام داده است که کار ساخت ۲۸واحد مسکونی را با پیشرفت  ۴۰ تا ۸۰ درصدی در حال انجام دارد.

معروفی بیان داشت: همچنین کادر درمان ۴۰۰ بیمار صعب‌العلاج را جهت مداوا به کرمان اعزام نموده است.

وی متذکر شد: پروژه‌های زیادی در منطقه دهستان ناصریه تعریف شده است که به‌زودی این پروژه‌ها به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/80014/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول